la 28-11-2022 08:49 PM
DE CE NU POT ADAUGA SERVICIUL TV IN APLICATIA MY ORANGE FIX??
28-11-2022 09:52 PM - editat 28-11-2022 09:56 PM
Salut Dan.
Nu se mai foloseste aplicatia My Orange Fix. Logarea se face din aplicatia My Orange. In caz ca ai si servicii Orange Romania, ca sa poti folosi acelasi email pentru login, parola trebuie sa fie diferita.
la 28-11-2022 10:01 PM
la 28-11-2022 10:06 PM
Aha... In cazul asta, incerca sa iei legatura cu un consultant (maine dimineata) si vezi daca pot sa-l adauge ei cumva pe cont. Sau, poate au o alta solutie.
Numarul de telefon de contact: 300 (din ORO/OROC) sau 0374 300 300 (din orice retea).
la 29-11-2022 05:57 AM
Salutare!
Iată aici câteva informații care ți-ar putea fi utile:
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor