anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme la adaugarea serviciului in aplicatia My Orange Fix

clauh
Junior

Bună ziua,

Încerc de ceva timp să adaug un serviciu în aplicația My Orange Fix folosind codul de abonat, însă primesc mereu mesajul „Din motive tehnice, te rugăm să încerci mai târziu”. Din acest motiv nu reușesc să introduc serviciul.

Aș avea nevoie de această funcționalitate pentru a putea beneficia de opțiunile oferite în aplicație, precum activarea HBO Max.

Mă puteți ajuta, vă rog, să rezolv această problemă?

1 Soluţie acceptată‚

Da, s-a rezolvat! Trebuia să folosesc adresa de email portată de la Telekom la Orange România Communication, cea asociată contului. După asta, a mers imediat. Mulțumesc pentru ajutor!

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

DanielaH
Moderator

@clauh, mulțumim pentru marcarea soluției; de fapt nu prea este o soluție, te așteptăm pe tine să revii cu soluția 😊.

Să înțeleg că ai rezolvat?

Da, s-a rezolvat! Trebuia să folosesc adresa de email portată de la Telekom la Orange România Communication, cea asociată contului. După asta, a mers imediat. Mulțumesc pentru ajutor!

Super! Mulțumim și noi pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.