la 26-09-2025 11:42 PM - editat ultima oară la 23-10-2025 10:09 AM de DanielaH
Bună ziua,
Încerc de ceva timp să adaug un serviciu în aplicația My Orange Fix folosind codul de abonat, însă primesc mereu mesajul „Din motive tehnice, te rugăm să încerci mai târziu”. Din acest motiv nu reușesc să introduc serviciul.
Aș avea nevoie de această funcționalitate pentru a putea beneficia de opțiunile oferite în aplicație, precum activarea HBO Max.
Mă puteți ajuta, vă rog, să rezolv această problemă?
la 23-10-2025 09:58 AM
Da, s-a rezolvat! Trebuia să folosesc adresa de email portată de la Telekom la Orange România Communication, cea asociată contului. După asta, a mers imediat. Mulțumesc pentru ajutor!
la 22-10-2025 01:21 PM
@clauh, mulțumim pentru marcarea soluției; de fapt nu prea este o soluție, te așteptăm pe tine să revii cu soluția 😊.
Să înțeleg că ai rezolvat?
la 23-10-2025 09:58 AM
Da, s-a rezolvat! Trebuia să folosesc adresa de email portată de la Telekom la Orange România Communication, cea asociată contului. După asta, a mers imediat. Mulțumesc pentru ajutor!
la 23-10-2025 10:03 AM
Super! Mulțumim și noi pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor