anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu conectarea la cont

Andrei_ans20
Începător

Salutare! Încerc sa adaug numărul de contact în my orange sa vad și eu consumul de date pe roaming și nu îmi permite spune ca nu este valid acest număr. Am încercat și pe browser și tot la fel îmi face. Precizez ca sunt plecat în Cipru. Dar cu o săptămână înainte am fost în Grecia și a mers. Iar acum nu imi mai merge. Știți ce as putea face?

12 Răspunsuri 12

Pololică
#StarMember

Salut!

Incearca sa dai o resetare de parola. Ar trebui sa rezolve, din moment ce a functionat inainte.

Nici email nu vrea sa îmi mai trimita

Stai sa inteleg: in Grecia s-a putut si in Cipru nu? S-au facut modificari intre timp? Ai sters contul si incerci inca o data sa-l faci?

Eu nu mai am active servicii Orange si contul (MyOrange) este in continuare activ. Mai jos cum imi apare. N-am incercat sa adaug vreun numar (nu am ce anume sa administrez).

Screenshot 2023-08-11 112554.png

Am adăugat eu numărul și spune ca nu este valid. Am creat alt cont și tot la fel îmi face

Incearca sa contactezi prin Djingo (chat). Ar trebui sa se rezolve.

Ma pune sa adaug numărul de telefon. Și când îl trimit îmi da ca să încheiat conversația cu el. Și ma trimite aici

DanielaH_0-1691744712335.png

nu pot intelege de ce imi face la fel

Acceseaza link-ul de asistenta. Poate abonamentul are o buba in sistem. Chiar nu stiu ce sa-ti recomand (eventual mai asteapta raspunsuri de la colegii de comunitate. 99% din cei care activam aici suntem clienti [Orange, Orange Comunications sau Orange Money]). Poate vine cineva cu o solutie.

Salut,

Esti client OROC (dupa numarul de telefon). Altfel spus Telekom Fix. De aceea chat-ul Djingo nu te poate ajuta in cazul asta.

Cand ai creeat contul ai selectat Orange Romania Communications? Daca nu, refa pasii si incearca asa.

Sa ne spui daca ai reusit. 🙂

Client Orange

Nu am șters niciun cont. Doar verificam cat trafic de internet mai am sa ni fac cost. Sunt pe abonament 

DanielaH
Moderator

Andrei, ești client Orange sau Orange Romania Communications? Poți atașa o captură de ecran cu eroarea din aplicație?

DanielaH
Moderator

Andrei, ai reușit să accesezi contul? S-a rezolvat situația?