la 14-10-2025 12:09 PM
De la sfarsitul lui septembrie ma chinui sa fac un retur si orange nu stie decat sa faca cereri 🙂 si lumea se plangea de telekom. Si pe temu am reusit sa fac mai repede un retur, direct cu china, decat reuseste sa faca orange.
Pe 17.09 am dat o comanda la un ceas. Nu am fost foarte multumit si am zis sa fac retur. Am facut pe chat, eu fiind de la oroc nu a mers direct din cont, de...de 4 ani se chinuie orange sa faca unificarea. Inca se chinuie..
Toata bune si frumoase, Primesc apoi un email de la Adriana Florescu ca nu se poate in locker si sa dau o adresa. Am raspuns pe 26.09 si de atunci...liniste. Pe 8.10 am scris din nou pe chat, mi s-a facut o alta cerere si ca in 3 zile vine curierul. Curierul nu a venit si iarasi primesc acelasi mail de la Adriana Florescu. DIn nou scriu..liniste..nimeni nu stie nimic. Scriu iarasi pe chat...m ise face o alta cerere 😄
In afara de cereri, orange stie sa rezolve probleme? eu cum fac retur la acest produs?
la 14-10-2025 12:14 PM
r la 300 mi se spune..domne..nu putem sa va dam numar de inregistrare ca nu sunteti orange, sunteti oroc...Nu inteleg cum compania asta poate fi ridicata in slavi cand nici macar un retur nu poti face
la 14-10-2025 12:16 PM
Salut, Alex!
Îmi pare rău pentru situația ta :((
Ne poți oferi, te rog, codul de abonat să rugăm și noi colegii să verifice statusul returului?
la 14-10-2025 12:18 PM
R4170011090410. Nu exista suport la compania asta, nimeni nu stie nimic. Cica nici in magazin nu pot sa-l duc. Nu inteleg....
la 14-10-2025 12:22 PM
Salut @alex_oroc82. Nu este o situație plăcută, dar nici nu pare să se poată rezolva astfel. Ca recomandare, dacă vei relua procesul cererilor, pentru a fi sigur de finalizarea returului, îți recomand să predai personal pachetul la un centru de ”Delivery” (dacă ai în zonă un astfel de punct de colectare). Mai nou, mare parte a firmelor de curierat nu mai au puncte de colectare/predare (exceptând depozitul), iar colectarea se face în anumite puncte de colectare/predare, care au încheiat parteneriate chiar cu mai mulți curieri agreați (nu doar unul anume). Astfel pachetul predat... retur rezolvat 🙂
14-10-2025 12:24 PM - editat 14-10-2025 12:25 PM
Mi s-a spus ca nu pot ca sunt pe oroc Doamna Adriana Florea care tot trimite emailuri dar nu stie sa si raspunda, imi spune ca nu se poate la aceaste centre ci doar personal si atunci mi s-a cerut adresa de unde poate curierul sa ridice coletul. Nu-mi dau seama daca este rea vointa sau doar incompetenta. Mai e putin si se face luna si orange nu stie cum sa faca un retur. Dupa cum spuneam, si la chinezi am reusit
14-10-2025 01:55 PM - editat 14-10-2025 01:57 PM
Uraaaa, mi-au mai facut 2 cereri 😄 este singurul lucru pe care orange stie sa-l faca 😄 face cereri 😄 plimba hartiile...bine, emailurile...iar eu de 20 de zile astept curierul 🙂 probabil e inzapezit pe la orange prin birouri..
Sa poti trimite un colet in China, in 7 zile, si orange sa nu fie in stare sa ridice un colet in 20 de zile..noaptea mintii
la 14-10-2025 03:08 PM
Salut @alex_oroc82,
Când faci retur la temu coletul ajunge in depozitul local din Romania, nu se întorc înapoi in China. 🙂
14-10-2025 03:09 PM - editat 14-10-2025 03:12 PM
Depinde de unde a fost comandat, nu intotdeauna este in Romania. Marea majoritate de unde am comandat au avut depozit local in Ungaria
la 14-10-2025 03:41 PM
@alex_oroc82 Consider ca faci afirmații false pentru ca ai menționat de 2 ori ca retururile tale de la Temu au fost trimise in China, iar acum vi si spui ca se mai duc si in Ungaria desi nu toate ajung in Romania.
Toate retururile mele de la Temu au mers către depozitul local din Romania, din ianuarie 2024 pana acum.
O sa închei aici discuția pentru ca oricum este pe lângă subiect, doar voiam sa scot in evidenta ca faci afirmații false.
Te așteptam cu noutăți despre procesarea returului la Orange.
14-10-2025 03:49 PM - editat 14-10-2025 03:52 PM
Nu este nicio afirmație falsa. Eu am comandat și au venit din China. Faptul că nu crezi și la tine au fost doar in Romania, fix problema ta. De ex poți căuta navigații auto și ai să vezi că exista din depozite UE, gen Franța și Germania sau direct din China. Dar cum ziceai, pe lângă subiect, dar scriem...poate, poate
Și că sa înțelegem mai bine calitatea Orange, am primit email acum sa trimit din nou adresa unde sa vina curierul. Partea amuzanta este că în lantul de emailuri trimise sunt și mailurile din urmă cu adresa data deja de mine. Daca vrei îți pot face și print screen, sa te convingi. Emailul a fost trimis de Sorina.
Pe langa asta cred că am avut suficientă răbdare din 26.09
14-10-2025 05:21 PM - editat 14-10-2025 05:22 PM
Salut,
Am verificat si a fost inregistrata o noua cerere de retur cu adresa de ridicare corecta. De maine in 1-3 zile lucratoare un curier se va prezenta la adresa pentru preluare.
la 14-10-2025 03:16 PM
Ne poți da, te rog, și numărul comenzii?
la 14-10-2025 03:18 PM
Nr comenzii este: 3194766, multumesc
la 16-10-2025 12:04 PM
Revin cu feedback, n-a sunat inca curierul. Ma intreb cum s-ar simti angajatii orange daca o alta firma i-ar trata la fel si pe ei. S-au facut 20 de zile, zicem vreo 14 lucratoare
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor