la 07-11-2024 05:23 AM - editat ultima oară la 07-11-2024 08:12 AM de DanielaH
Salutare
Am 2 probleme:
- am făcut o plată în avans, banii au intrat in cont iar după câteva zile sold 0, factura curenta plătită dar am zis sa fac și plată în avans....ce e de făcut în situația asta?
- am făcut preluare de contract și pe contul cel vechi era o sumă de 600 lei, fostul proprietar și-a dat acordul la Orange să se transfere suma din contul cel vechi in contul cel nou preluat de mine dar sunt aproape 5 săptămâni și ei nimic, am făcut pe fiecare săptămână cerere de restituire dar ei zic sa tot aștept....
la 08-11-2024 01:11 PM
Colegii mi-au răspuns că transferul a fost efectuat și se va regăsi pe următoarea factură care se va emite în luna decembrie.
la 07-11-2024 06:10 AM
Salutare!
Eu zic să mai aștepți în ambele cazuri un pic, iar dacă nu se rezolvă, le scrii din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Sper să se rezolve cât mai repede!
Baftă!
la 07-11-2024 09:23 AM
Salutare!
Te rog detaliaza putin speta sa incercam sa te ajutam mai bine.
la 07-11-2024 09:57 AM
am făcut această cesiune,adică cu 1 luna înainte să expire contractul am făcut cerere de închidere (contractul era pe numele mamei) și eu tot la acceasi adresa să merg in continuare cu același serviciu de internet fix iar suma care mai era pe cont 600 lei ne au zis vreți să vi se transfere pe cont bancar sau pe contul la care am făcut eu noul contract și am optat pe noul cont.De pe 19 Septembrie tot aștept am sunat am făcut 4 sesizări și toți operatori sa aștept,se rezolva,revin eu cu un telefon.....nimic mai mult
la 08-11-2024 11:40 AM
@CipriCV9, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți oferi un număr de sesizare?
la 08-11-2024 12:14 PM
va salut,din păcate nu am numărul de sesizare dar va las codul de client al meu R1711001876302 și cel de pe care doresc sa se facă transferul R1711000848008
la 08-11-2024 12:31 PM
Mulțumesc mult. Transmit colegilor și revin când primesc un răspuns.
la 08-11-2024 01:11 PM
Colegii mi-au răspuns că transferul a fost efectuat și se va regăsi pe următoarea factură care se va emite în luna decembrie.
la 08-11-2024 01:19 PM
va mulțumesc mult pentru ajutor,o zi buna va doresc 😘☺️
la 08-11-2024 01:23 PM
Cu mare plăcere. Te ai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor