anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema la conectarea contului my orange fix

Madalin26
Junior

39848579-D36E-4AB0-8172-FCEDDBB00D94.png

Buna ziua ,am și eu o întrebare , când intru pe aplicația my orange , și mă conectez cu contul my orange fix , dau de termeni și conditi , dau accept dar nu trec de etapa asta , îmi tot apare sa apăs pe accept termeni și condițiile . Mulțumesc !!!

10 Răspunsuri 10

delfinas
#StarMember

Mădălin, bun venit in Comunitate!!!

Ai incercat sa derulezi până la sfârșit lista cu termeni și condiții și abia după ce ajungi la capăt să dai accept? Poate că așa merge, pt că s-au asigurat că ai citit tot.

Madalin26
Junior

Bună delfinas , am încercat și așa , dar tot nu merge ,am șters și reinstalat aplicația , dar tot așa , chiar nu știu ce sa ii fac sa meargă , acum o zi a mers fără nici o problema 

Poate că e o problemă de moment. Ai mai reincercat să te loghezi? Pe varianta desktop My Orange ai incercat?

Nu am reușit nici pe desktop sa mă conectez , iar aplicația tot aceeași problema o are 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Madalin,

E foarte posibil sa fie un bug. Mi se pare ca l-a mai mentionat cineva acum ceva vreme.

Client Orange

Cât poate dura un bug , am sunat ieri la orange și ei mi-au spus ca aplicația are ceva probleme , ca nu eu sunt singurul , si că își va reveni in câteva ora …. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Daca e un bug, poate dura foarte mult. Pentru ca presupune interventia unei echipe de dezvoltatori. Daca e o problema temporara, se poate remedia intre cateva secunde si cateva ore. Daca nu s-a remediat, eu zic sa revii cu un apel.

Client Orange

Client_or_fix
Începător

Aceeasi problema o am si eu. Desi apar conectat, nu-mi pot accesa serviciile/factura. Am incercat ieri, nu functiona... astazi, la fel!

Blue12
Senior

Aici puteti vedea despre ce este vorba, vedeti solutia acceptata: https://comunitate.orange.ro/t5/my-orange-fix/nu-imi-pot-accesa-contul-orange/m-p/97915/emcs_t/S2h8Z...

DanielaH
Moderator

@Madalin26, ai reușit să accesezi aplicația? Este în regulă acum?