la 07-11-2022 01:03 PM - editat ultima oară la 10-11-2022 10:11 AM de DanielaH
Buna ziua!
Nu pot accesa contul meu de la fostul Telekom din aplicatia MyOrange. Aplicatia a functionat pana azi dimineata, acum pe langa numele de utilizator si parola imi cere numarul de telefon pe care vreau sa-l gestionez, iar daca introduc nr meu imi trimite un cod prin SMS. Problema e ca daca introduc codul in aplicatie imi arata "Ooops, nu am putut identifica codul de facturare corespunzator numarului tau de telefon".
Nu ma pot loga nici intr-un browser web. Am incercat sa dezinstalez si sa reinstalez aplicatia, dar tot imi da eroare.
la 07-11-2022 06:09 PM - editat ultima oară la 08-11-2022 08:39 AM de DanielaH
Într-un final am reusit sa iau legatura cu un operator si mi s-a spus că se execută lucrări de mentenanță la aplicația MyOrange si acesta este motivul pentru care nu se pot accesa conturile in aplicatie .
Fac tot posibilul să rezolve problemele cât mai repede.
la 08-11-2022 02:50 PM
Mulțumesc pt. răspuns. Așteptăm.
la 08-11-2022 07:18 PM
Ai rezolvat ceva?nici eu nu pot intra în aplicație.
la 08-11-2022 07:22 PM
Nu este nici in acest moment aplicatie nu inteleg ce le trebuie atâta timp ,de două zile nu se pot accesa conturile.
Raspunsul de la operatorul când am sunat a fost ca se lucreaza la aplicația pentru a pune la un loc toate conturile.
Asteptam sa vedem cate zile le trebui pana rezolvă.
la 08-11-2022 07:30 PM
Soțul meu are restricție la date roaming și am plătit vineri costul suplimentar și nici acum nu are internet.este in germania.mai bine era cred la fostul telekom.cu chitanța că am plătit mă trimit de colo colo și nimic.cred că îi dau la protecția consumatorilor.
la 08-11-2022 07:40 PM
De 100 de ori era m-ai bine la Telekom, nu inteleg prin ce metode am fost mutați de la Telekom la Orange ca se pare ca aceasta companie Telekom nu sa desființat își fac reclama in continuare la televizor la abonamente si telefoane.
08-11-2022 07:55 PM - editat 08-11-2022 07:58 PM
Eu am abonament separat la Telekom și nu am așa probleme cu ei și sunt de 15 ani client.cred că o să facem portare la Telekom și pe Nr soțului dacă nu sunt in stare să rezolve problemele.nu mi-au cerut nici număr de chitanță,nimic,doar că nu se văd banii intrați în cont și să trimit dovadă prin mail la adrese.am trimis la toate și nimic.la Telekom cu Nr chitanță rezolvam confirmarea de plată.
la 09-11-2022 08:01 AM
Telekom, intr-adevar, nu s-a desfiintat, desi era aceasta impresie printre oameni la un moment dat.
Ideea este ca sub denumirea de "Telekom" au existat doua companii: Telekom Romania (fostul Romtelecom, doar ca redenumit) si Telekom Romania Mobile, companii diferite una de cealalta. Daca ati incheiat un contract cu Telekom pentru un numar de mobil, iar in acel contract ati avut asociate servicii de telefonie fixa, internet sau televiziune, sau ati avut mai multe numere de telefon asociate unui singur cod de client, deci mai multe numere de telefon pe numele dvs, contractul nu s-a incheiat cu Telekom Romania Mobile, ci cu Telekom Romania.
In septembrie 2021, gigantul grecesc OTE care detinea cele mai multe actiuni catre Telekom Romania, a hotarat sa vanda aceste actiuni catre grupul Orange. In ianuarie 2022 compania a fost denumita Orange Romania Communications, iar din mai avem la dispozitie aceleasi metode de asistenta si contact.
Ca o concluzie, reteaua in care suntem noi acum, vechii abonati ai Telekom, tot Romtelecomul de pe vremuri este, si in final tot fostul Telekom de care am apartinut, numai ca sub o alta denumire, apartinand grupului Orange. Noi nu suntem chiar Orange, serviciile noastre sunt doar furnizate de Orange.
Pana in 2024, cele doua companii, Orange Romania si Orange Romania Communications vor exista diferit. Din 2024, Orange ar avea posibilitatea sa uneasca cele doua companii.
In rest, tot aceleasi persoane iti raspund la telefon daca suni la 300 ca si daca sunai la 1234, tot aceeasi politica a companiei, cam tot aceleasi discriminari intre noi si clientii Orange desi apartinem aceluiasi grup, etc. Nimeni nu ne-a intrebat cand am fost preluati de Orange, nici pe clienti, nici pe angajati, fiindca asa functioneaza lucrurile: sefii decid, angajatii si clientii se supun.
la 09-11-2022 08:08 AM
Multumesc frumos pentru descriere.
la 09-11-2022 08:08 AM
Cu placere
la 09-11-2022 08:10 AM
Aplicația a inceput sa fie operațională, se poate accesa cu o mica eroare la început dar se deschide si se poate accesa contul
la 08-11-2022 07:21 PM
Nimic, aceeași problema, cu siguranță lucrează la aplicație.
la 09-11-2022 08:21 AM
Bună dimineața! Va anunț cu drag, aplicația si-a revenit, funcționează.
SALUTARI TUTUROR!
la 09-11-2022 08:37 AM
Aplicatia merge, din browser tot nu pot accesa contul. Se vad doar reclamele de blec fraidei.
la 09-11-2022 08:52 AM
Da, functioneaza si la mine!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor