la 08-11-2022 10:04 PM - editat ultima oară la 09-11-2022 08:44 AM de DanielaH
Buna ziua,
Am tastat parola gresit de trei ori. Am senzatia ca mi-a fost blocat contul online (fix.orange.ro). Stiti cumva daca e blocat definitiv sau e doar "carantinat"?
Am mers pe "resetare parola", am resetat-o, ma autentific si am senzatia ca ajung intr-un fel de stare "pe jumatate autentificat". De exemplu cind incerc sa vorbesc cu chatbotul spre surpriza mea site-ul mi-a afisat numele, deci stia cine sunt. In dreapta-sus am "Deconectare", deci pot interpreta ca sunt conectat.
Insa nu pot nicicum sa ajung la www.orange.ro/myaccount sau la facturi. Vad mai multe URL-uri care se schimba in bara de adresa, se tot redirecteaza de la o pagina la alta, pentru o fractiune de secunda vad un URL care contine /block si pagina de aterizare e invariabil fix.orange.ro.
Am incercat din Edge pe Windows si Firefox pe Linux si am acelasi comportament.
A mai avut cineva problema asta? Stie cineva cum se iese din ea?
Multumesc,
Sorin
la 09-11-2022 06:58 AM
Salutare!
Încearcă și cu aplicația, poate reușești! Dacă nu, îți faci alt cont și sper să reușești, cu My Orange.
Citește pe aici:
Baftă!
la 09-11-2022 07:33 AM
Salut srnm,
Bine ai venit in Comunitate!
E o problema pe site. Au mai raportat-o si altii.
Sugestia mea ar fi daca poti sa iei legatura cu cineva la 300 sau 0374 300 300 si vezi daca au o solutie sau macar un status mai actualizat la problema asta.
la 09-11-2022 02:31 PM
Semn, nu mai merge sa te loghezi pt că nu mai exista Orange Fix, ci My Orange.
la 10-11-2022 10:01 AM
@srnm, ai reușit să accesezi contul?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor