anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aplicatia de mobil My Orange client Telekom preluat de Orange

user_18569850
Junior

Sunt client Telekom (Internet + TV) preluat de Orange iar aplicatia mobila My Orange Fix nu mai functioneaza de la 1.10.2022. In aplicatia My Orange de pe mobil nu apar decat facturile de la telefon, nu si cele de la Telekom (internet + tv). Vreau sa mentionez ca atat la aplicatia My Orange cat si la My Orange Fix ma loghez cu acelasi user si aceeasi parola. Dupa consultarea cu un lucrator Orange mi s-a spus ca daca ma loghez cu acelasi user si aceasi parola, aplicatia ma lasa sa aleg - my orange sau - my orange fix , ceea ce pe telefon nu se intampla, nu am optiune de alegere, aceasta apare doar daca ma loghez de pe calculator cu windows din browserul Chrome. Deci in concluzie, unde pot vedea si plati factura Telekom (Internet + TV) de pe telefonul mobil ???? Aplicati My Orange Fix era foarte buna nu stiu de ce a fost eliminata , iar aplicatia My Orange ramasa si actualizata la data de 23.09.2022 nu da posibilitatea de alegere my orange sau - my orange fix. Deci care este solutia ??????

1 Soluţie acceptată‚

Încearcă să pui la user adresa de mail si vezi dacă îți apare ca in screenshot

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți urmări pașii pentru adăugarea serviciilor fixe în My Orange pe aici:

 

https://www.orange.ro/help/cum-imi-adaug-serviciile-orange-romania-communications-in-aplicatia-my-or...

Ți-am pus și poze.

Baftă! 

Am urmat pasii descrisi de tine, dar problema este ca dupa ce am dat optiunea "adauga linie de internet" in ecranul urmator nu apare linia cu "introduceti codul de abonat" ci doar validare in chenar gri.

user_18569850_0-1664960527214.jpeg

 

delfinas
#StarMember

Daca poți vedea toate serviciile Orange în varianta desktop a My Orange, poți intra și de pe telefon, într-un browser, la fel ca pe un calculator.  Apeși pe săgețică din dreptul numărului de telefon sau de abonați și alegi "Consum și facturi', apoi "Facturile tale". Acolo ar trebui să apară toate facturile din contul tău.

DanielaH
Moderator

Salut!

Dacă ai atât servicii de la Orange cât și de la Orange Romania Communications, momentan vei avea două conturi separate chiar dacă folosești aceeași aplicație și aceleași credențiale pentru logare. Pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange este necesară deconectarea dintr-un cont și reconectarea în celălalt.

Uite aici mai multe detalii.

user_18569850
Junior

Ai dreptate, dar problema e ca aplicatia de mobil my orange nu-mi da posibilitatea sa aleg My Orange / My Orange Fix si sa ma loghez la care vreau. In aplicatia de mobil nu am aceasta optiune. Mai mult, eu nu am renuntat la abonamentul internet/TV de la Telekom si sa trec cu acestea la Orange. Fuziunea de firme in care Orange a cumparat Telekom nu ma obliga sa renunt la telekom si sa fac abonament inernet/TV la Orange...

Salut,

Pentru ambele conturi foloseai aceeași adresă de mail? Sau pentru Orange foloseai o adresă și la telekom altă adresă,  in cazul in care foloseai aceeași adresă când introduci datele ar trebuii să îți apară ca in screenshot, dacă foloseai alte date trebuie să te conectezi cu acelea deoarece aplicația a preluat datele de conectare fără a fi nevoit să îți creezi alt cont.

Screenshot_20221005-193018_My Orange.jpg

La ambele aplicatii (my orange / my orange fix) aveam acceasi adresa de email declarata dar adresa de email  nu era folosita ca user la conectare . La ambele aplicatii aveam acelasi user si aceeasi parola de conectare.

Încearcă să pui la user adresa de mail si vezi dacă îți apare ca in screenshot

DanielaH
Moderator

@user_18569850 mulțumim pentru marcarea soluției. Înțeleg că s-a rezolvat situația?

Da. La optiunea facturile mele,pot alege ca in screenshot-ul tau si acolo pot plati factura Telekom cu cod facturare si suma de plata.La prima factura primita (mesaj pe email, SMS) o sa vad si daca o pot descarca de undeva, pentruca toate facturile mele sunt electronice.In email sau sms primesc doar notificarea ca s-a emis facura dar nu si ca atasament .pdf sa o pot descarca...

Super! Mulțumim pentru feedback și detalii.

Te mai așteptăm în Comunitate.