My Orange Fix
Descoperă aplicația My Orange Fix și toate beneficiile pe care ți le aduce
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Din 30 septembrie 2022 aplicația mobilă My Orange va înlocui My Orange Fix

Salut tuturor!  Venim cu o veste bună! Din 30 septembrie 2022 gestionarea serviciilor de pe telefonul mobil va deveni mult mai facilă. Veți putea accesa atât serviciile Orange cât și Orange Romania Communications dintr-o singură aplicație mobilă: My ...

NickyS de către Ex Community Manager
  • 15715 Vizualizări
  • 35 răspunsuri
  • 21 aprecieri

Nu am primit factura detaliata Orange Communication

Buna . De cand am trecut mai cu voie mai fara voie la Orange Communication de la Telekom, lucrurile au inceput sa mearga nasol tare, facturile s-au dublat , nu am primit niciodata factura detaliata, am platit factura cu un cont de abonat in aplicatia...

Constantin1021 de către Începător
  • 2055 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! nu pot vizualiza factura telefonie fixa in my orange

In aplicatia my orange nu pot vizualiza factura de telefonie fixa, tv si internet. Mentionez ca am fost preluat de la Telekom si acum nu im pot accesa si vizualiza factura, ci doar pe cea de telefonie mobila.

CristianE de către Junior
  • 7594 Vizualizări
  • 23 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Aplicația my orange după schimbarea de la Telekom la Orange

Bună ziua! De când cu schimbarea aceasta de la Telekom la Orange, nu îmi mai pot adăuga serviciile în aplicație, pentru a urmări mai ușor facturile și tot ce ține de aceste servicii. M am logat cu același email pe care îl aveam și înainte, pun codul ...

Alexandra4 de către Începător
  • 2277 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! Activare roaming pe abonament

Va rog din suflet sa ma ajutati sa activez roamingul pe abonament. Nu merge nici sa sun nici internetul. 

Andru de către Junior
  • 7776 Vizualizări
  • 22 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Intampinare probleme la adaugare nr. in aplicatia MY Orange.

Sunt client orange portat de la telekom.  Precizez ca am cont din trecut in aplicatia My Orange  si nu pot sa mi adaug nr de telefon orange  . Imi scrie: ,, nr. de telefon este invalid. Te rugam sa introduci un alt numar” Precizez ca am creat recent ...

Tinel03 de către Începător
  • 2255 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Cand expira contractul meu?

As dori sa stiun cand expira contractul meu pt ca aceasta informatie nu se gaseste in contul de utilizator

Zanca de către Junior
  • 5450 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 2 aprecieri