Salutare,Poți începe procesul de trecere la YOXO cum ai menționat pe data de 24 Octombrie urmând ca la data de expirare a perioadei contractuale să fi trecut pe oferta aleasă, până atunci te vei folosi de actualul abonament. În legătură cu punctele O...
Salut, in aplicația veche foloseai un user si parolă pentru conectarea la cont? Aceleași informații sunt necesare și în noua aplicație. Nu poți administra serviciile OROC dacă ești conectat in cont ORO și viceversa. Încearcă să pui la user adresa de ...
Salut,Pentru ambele conturi foloseai aceeași adresă de mail? Sau pentru Orange foloseai o adresă și la telekom altă adresă, in cazul in care foloseai aceeași adresă când introduci datele ar trebuii să îți apară ca in screenshot, dacă foloseai alte d...
Bună,
In momentul în care s-a făcut aceasta modificare agentul a scanat actul de identitate și ulterior ți-a solicitat un cod, dacă da înseamnă că semnarea actelor s-a realizat digital și nu mai este necesară tipărirea și semnarea fizică a acestora,...