la 04-10-2023 03:52 PM - editat ultima oară la 04-10-2023 04:03 PM de DanielaH
Va salut!
In conditiile in care mai sunteti pe aici persoane care ati achizitionat/contractat sau prelungit abonament ce include servicii voce + telefon Xiaomi 13T + Aspirator Xiaomi E10 Cadou, in perioada de ofertare (pana in 03/10/2023), as dori sa vad in cazul vostru daca acest "Cadou" Aspirator E10 a ajuns la voi.
In cazul meu, m-am trezit doar cu telefonul, fiind foarte sigur de momentul in care am finalizat pasii din Magazin Online in data de 02/10/- cu validare comanda - in care pachetul includea Telefonul+Aspirator+MultiSim+Cartela Prepay 5eur cadou, deci stiu ce am cumparat.
A mai patit careva ?
la 04-10-2023 04:20 PM
Salutare!
Pe documentele primite (contract [daca exista], in special, si factura [in secundar]) apar toate produsele (telefon, aspirator, cartela)?
la 05-10-2023 01:06 PM
Am verificat toate documentele primite pe e-mail, iar acel Aspirator Xiaomi E10 lipseste.
As dori sa subliniez faptul ca acest cadou nu as fi putut sa renunt la el, nici in conditiile in care as fi vrut. Am "Cosul de gunoi" doar in dreptul telefonului. Telefonul+Aspirator era pachet promo, avand in vedere ca era un Cadou oferit pe toate canalele de distributie a acestui Xiaomi 13T (Emag, Flanco, Altex, Site oficial Xiaomi - in care era si prezent un countdown pana in data de 03.10 inclusiv, de valabilitate a promotiei)
De ce imi este asa de greu (am luat legatura si telefonic cu Serv. Clienti), sa conving echipa Orange ca trebuia sa primesc acest asa zis cadou, deoarece:
- Am plasat comanda in timpul promotiei active - 02.10
- Nu aveam cum sa renunt la el, asa cum si cartelele Prepay si MultiSim vin la pachet Cadou, fara posibilitate de renuntare la ele prin mijloacele din "Comanda online"
- Era prezenta aceasta oferta si pe pagina principala orange.ro
- Nu exista conditii de eligibilitate pentru primirea sau nu a aspiratorului raportate la valoarea abonamentului sau orice alt motiv
- Nu era precizata posibilitatea de neprimire a aspiratorului sau mentiunea cu " Aspirator in limita stocului disponibil"
- Apare (In continuare***) la rubrica "Descriere generala" a produsului Xiaomi 13T ca se primeste "Aspiratorul Xiaomi E10 Cadou"
Pana acum nu am primit siguranta ca situatia se va rezolva, ba chiar tot eu ar trebui sa inteleg ca daca nu apare in contract una-sub alta langa celelalte produse, nu il primesc. Nu conteaza ca poate sistemul Orange are erori, sau s-a produs o eroare.
Ajutati-ma sa inteleg unde gresesc eu. Nu "l-am bagat" in cos? Intreb pt ca nu exista posibilitate nici de introducere nici de scoatere, deci trebuia sa vina din oficiu impreuna cu telefonul atat timp cat comanda a fost plasata in interiorul promotiei.
la 05-10-2023 01:20 PM
Recomandarea ar fi sa astepti un raspuns din partea Orange.
la 05-10-2023 02:30 PM
Te sfătuiesc să faci sesizare scrisă și să aștepți un răspuns oficial!
04-10-2023 05:35 PM - editat 04-10-2023 05:41 PM
Salutare!
Eu am avut anul trecut, la 12 T pro, o situație asemănătoare, dar s-a rezolvat. Cererea a fost prea mare și au întârziat, dar au onorat totul.
Să te bucuri de telefonul respectiv și de tot, pentru că sunt produse excelente!
Eventual pune o întrebare la Magazinul online, pe chat.
Iar dacă ai contractul, vezi ce ai in el. Dacă nu, faci o sesizare de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 05-10-2023 07:59 PM
La mine a ajuns astăzi cu tot cu aspirator
la 06-10-2023 10:09 AM
@Alexandru-L, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor