[Rezolvat] Nu pot plasa comanda. Joc Ps5
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-09-2023 03:58 PM - editat ultima oară la 06-09-2023 03:00 PM de DanielaH
Buna ziua,
Doresc sa achizitionez urmatorul produs, https://www.orange.ro/magazin-online/joc-ps5-spiderman-ultimate-ed-pd-51248 si in momentul cand dau pe finalizare comanda ma retrimite inapoi in cos... Posibil ca jocul sa nu mai fie in stoc cu toate ca pe site imi arata ca este...
Ma poate ajuta cineva cu aceasta problema?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-09-2023 04:15 PM - editat 03-09-2023 04:20 PM
Salutare!
La mine funcționează, adică se poate face comandă. Încearcă și de pe alt dispozitiv, poate reușești!
Dacă tot nu poți, le scrii un email la adresa magazinonline@orange.ro.
Ai mai multe detalii despre cum să-i contactezi aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/contact-magazin-online/td-p/44921
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-09-2023 04:17 PM
salut, am incercat si de pe telefon, si al browser de exemplu microsf edge sau mozila, imi apare aceasi eroare

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-09-2023 04:31 PM
Nu ai altă variantă decât să le scrii acolo sau să intri mâine, după orele 9-10 și să încerci (de pe laptop/desktop) până se deschide acea ferestră de chat, ca să intri direct în legătură cu ei și să ceri ajutorul.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-09-2023 04:44 PM
am trimis email, poate am noroc si se rezolva repede...dar e destul de ciudata treaba asta, am facut si al cont si tot la fel ramane problema

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-09-2023 06:57 PM
Sper să te ajute ei! Așteaptă răspunsul.
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-09-2023 08:46 AM
Salut, @Mihai2023! Bine ai venit în Comunitatea Orange! Te-au ajutat colegii? Ai reușit să îți plasezi comanda?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
04-09-2023 10:28 AM - editat 04-09-2023 10:29 AM
buna ziua @GeorgianaD , am reusit pana la urma sa achizitionez jocul ieri seara, l-am cumparat fara a ma loga pe cont...si azi primesc mesaj ca cica jocul nu mai e disponibil, dar bani deja au fost extrasi de pe card...nu mi se pare normal chestia asta
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-09-2023 11:14 AM
Salut,
Colegii din Magazinul Online Orange ne-au comunicat faptul că prima comandă a fost anulată pe motiv de neplată, a doua comandă este în curs de procesare. Te așteptăm cu noi vești în Comunitate, iar între timp, urmarim și noi statusul comenzii tale.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-09-2023 11:17 AM
ok, va multumesc, am mare nevoie de jocurile astea sa vina saptamana asta( sunt pentru ziua unui prieten 😊 )
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-09-2023 02:24 PM
Salut, @Mihai2023 ! A ajuns comanda ta?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-09-2023 02:26 PM
Buna ziua, da comanda a juns, totul e ok, va mulțumesc pentru ajutorul acordat 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-09-2023 02:54 PM
Ne bucură veștile bune! Te mai așteptăm în comunitate și cu alte topicuri și contribuții.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2023 10:20 AM
La fel patesc si eu cu alt produs. apas pe Cumpara si ma trimite la cosul de cumparaturi care este gol.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-10-2023 10:28 AM
Salut, încearcă sa comanzi fără sa fi logat, eu așa am reușit
