19-12-2023 11:52 AM - editat 19-12-2023 03:16 PM
Buna ziua ,
Doresc sa cumpar produse , sau sa prelungesc abonamentul si nu pot, in momentul cand ma duc la cos butonul de finalizare sau mergi mai departe este inactiv.
Aceasta problema persista de luni bune, nu am timp sa trec pe la un magazin orange iar cei de la 300 imi spun sa vorbesc cu cei din magazinul online.
Cum se poate rezolva aceasta problema?
la 19-12-2023 11:58 AM
Buna John,
Ne ppti da mai multe detalii? De pe ce dispozitiv accesezi magazinul online, laptop/telefon/tableta? Esti logat cand faci acesti pasi?
Am facut de curand o comanda si totul a mers perfect!
Revino si spune-ne mai multe detalii, si daca ai posibilitatea, ataseaza si cateva poze care sa ilustreze problema intampinata.
Multumim frumos!
Zi faina🌞❄️
la 19-12-2023 12:17 PM
la 19-12-2023 12:56 PM
Salutare!
Mergi intr-un Shop. Nu poti sa treci de pasul asta (este specificat deasupra produsului). Poate nu ai vechimea necesara sa prelungesti in conditiile de online.
la 19-12-2023 12:59 PM
Buna ziua ,
Nu cred ca este asa , in februarie anul acesta parca, am cumparat un telefon in rate.
Deci cred ca aceasta cauza este exclusa.
Oricum ms pentru implicare.
la 19-12-2023 01:09 PM
Atunci aici este problema: Nu poți achiziționa alte produse în rate până nu se finalizeză planul de rate început inițial. Ca idee, încercați să faceți achiziția FĂRĂ RATE. Dacă doriți să achiziționați în rate, utilizați un card de rate, de exemplu Orange Money. Rate pe factură nu sunt acceptate până la finalizarea plății planului de rate inițiat deja.
la 19-12-2023 12:26 PM
Salutare!
Încearcă să intri pe Chatul magazinului online și le spui acolo ce dorești. Am pățit și eu acum vreo 2 săptămâni la fel, dar mi s-a deschis acolo o fereastră pop-up ce mă intreba dacă am nevoie de ajutor și am apăsat pe ,da". Ulterior le-am povestit ce problemă am și am fost apelat. S-a rezolvat in 5 minute.
Baftă!
la 19-12-2023 12:27 PM
@JohnSnoww: Ai încercat să finalizezi comanda logat? Ai încercat să schimbi browser-ul? Nu ar trebui să ai probleme, cel puțin platforma magazinului e fucțională (verificat și comandat astăzi). Te așteptăm cu detalii, eventual un screen-shot la ecranul unde ”butonul de finalizare este inactiv”.
la 19-12-2023 12:31 PM
@FLo1 ,daca va uitati un pic mai sus , am si atasat un screen shot. Da am incercat sa schimb si browser-ul si e la fel.
la 19-12-2023 12:46 PM
Salut, @JohnSnoww ,
Vrem să verificăm și noi situația descrisă, pentru asta ne-ar ajuta să știm dacă adresa de e-mail folosită pentru comanda online coincide cu cea din Comunitate.
la 19-12-2023 12:47 PM
Buna ziua ,
Da , este aceeasi.
la 19-12-2023 12:52 PM
@JohnSnoww: După cum observi în imaginea de mai jos, la tine lipsește din comandă abonamentul prelungit. Telefonul poate fi achiziționat cu reducere doar la prelungirea abonamentului, altfel este la abonament standard. Uite o exemplificare mai jos pe modelul încercat de tine. Probabil din acest motiv ți s-a returnat solicitarea de a te prezenta într-un OrangeShop (magazin fizic) în vederea finalizării comenzii.
la 19-12-2023 12:55 PM
Salutare ,
Screen - shot - ul atasat a fost doar un exemplu,
Orice produs , chiar daca pun niste casti in cos nu le pot cumpara .
la 19-12-2023 12:57 PM
Ca o mentiune, acel telefon l-am pus in cos , la liber, fara abonament , fara rate.
la 19-12-2023 01:01 PM
@JohnSnoww: Abonamentul pe care dorești să-l prelungești face parte dintr-un pachet ”LOVE”, motiv pentru care nu poate fi prelungit fără ”asistență”, întrucât ar duce la modificarea pachetului. Ar trebui să se poată și online, dar nu plasând singur comanda. Cu un apel la 300 sau contactând pe chat ”magazinul online” poți rezolva problema.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor