anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Livrarea dureaza foarte mult, nu stiu daca va ajunge pana de craciun

alez08
Începător

am comandat pe 15 decembrie un ps5 si nici pana acum nu am primit ca daca produsul se livreaza sau alt ceva apara doar comanda inregistrata si nu stiu daca o sa ajunge pana pe 22 decembrie ca sa se poata puna produsul sub bradul de craciun

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Intră pe Chatul magazinului online, după ora 9.00 dimineața ( unde se deschide acea fereastră pop-up, dacă insiști pe un produs din magazinul online) și îi întrebi acolo ce se întâmplă. Mai ai varianta să le scrii la adresa magazinonline@orange.ro.

Sper să se rezolve cât mai repede și să ți se împlinească dorința de a avea comanda primită cât mai repede!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@alez08, dacă ne dai numărul comenzii ne putem interesa și noi la colegi despre status.