la 07-06-2023 01:52 PM - editat ultima oară la 07-06-2023 02:16 PM de DanielaH
Buna, trebuia să primesc o comanda din magazin online. tocmai am primit mesaj că comanda mea din magazin online Orange s-a anulat că nu m-a găsit curierul. imi mai primesc punctele înapoi că sa refac comanda? și în cat timp?
la 07-06-2023 01:57 PM
Da, Gabriela, punctele nefolosite se vor intoarce in contul tau, in cateva zile.
la 07-06-2023 01:57 PM
Da, Gabriela, punctele nefolosite se vor intoarce in contul tau, in cateva zile.
la 07-06-2023 02:06 PM
@GabrielaV: Ai fost contactată de curier? Apel sau SMS? Curierul nu retrimite expeditorului un pachet atât de instant decât dacă este refuzat la primire. Sau ai lipsit mai mult timp (peste o saăptămână)?
la 07-06-2023 03:23 PM
Am primit mesaj de la firma de curierat că am fost contactată de curier,dar mie nu mi-a sunat telefonul.posibil sa nu fi avut semnal
la 07-06-2023 03:29 PM
Ai încercat sa contactezi firma de curierat sau chiar curierul ? Poate comanda nu a plecat încă înapoi și poți sa o recuperezi. E ciudat cât de repede au anulat totul. De obicei, produsul sta la sediul firmei o zi, doua, pana sa plece înapoi.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor