la 10-05-2023 12:09 PM
Am plasat o comanda, iar dupa 2 zile mi se trimite un SMS "Salut! Comanda ta din magazinul online Orange cu numarul 2859272 a fost anulata din motive tehnice. Te rugam sa o refaci." In primul rand mi se pare inadmisibil sa ma puneti pe mine sa refac comanda, pentru ca au fost motivele voastre tehnice, voi ar trebui sa o refaceti. In al doilea rand, cand am incercat sa repun, produsul era la un pret mai mare, deci practic mi-au anulat comanda ca sa ma forteze sa il cumpar mai scump. Foarte urat si neprofesional, imi pare rau ca se recurge la astfel de metode cel putin dubioase, daca nu ilegale.
la 10-05-2023 12:31 PM
@Marius26: Bun venit în Comunitate. Comanda a fost cu livrare prin curier sau în magazin (OrangeShop)? Pe de altă parte este posibil ca anumite date de eligibilitate să nu fi fost întrunite. Astfel de cauze pot duce în final la anularea comenzii. Te așteptăm cu mai multe detalii despre comanda plasată.
la 10-05-2023 12:33 PM
a fost cu livrare curier, toate datele erau completate, eram autentificat cu contul meu orange, unde am si abonamente, deci sigur nu asta a fost problema
la 10-05-2023 12:45 PM
Da @Marius26, însă posibil (pentru că nu cunosc comanda) să fi folosit un voucher sau cod care nu era eligibil pentru comanda ta inițială. Nu exclud o problemă tehnică, dar poți să mai încerci încă o dată să vezi dacă reușești? Dacă nu, atunci există varianta solicitării de suport în acest sens (plasarea comenzii) telefonic (apel la 300) sau chat Djingo.
la 10-05-2023 01:23 PM
era comanda confirmata, avea statusul confirmata, stiu sa pun o comanda din nou 🙂 dar nu vreau sa cumpar produsul la un pret mai mare, doar pentru ca nu ati avut voi chef sa mi-l dati la pretul afisat
la 10-05-2023 12:44 PM
Salut Marius,
Ne poti spune cumva despre ce produs este vorba?
Ideea e ca, la produsele cu cautare mare (PS5, iPhone-uri etc), stocurile se epuizeaza foarte repede. Si este unul dintre motivele pentru care se anuleaza comenzile.
la 10-05-2023 01:20 PM
un apple watch, dar era pe stock, comanda s-a finalizat totul ok, dupa aceea mi-au anulat comanda asa doar, ca sa comand din nou mai scump, si acum mi se tot spune sa "incerc din nou", poi aceasta era ideea, sa nu pun din nou ca sa nu cumpar mai scump 🙂
10-05-2023 01:48 PM - editat 10-05-2023 01:54 PM
Nu prea sunt sincronizate cele doua (site-ul cu stocul din fundal). Deci, se intampla, cum ziceam, in special la produsele care sunt la mare cautare (sau la reducere), sa se epuizeze stocul foarte repede, si sa ramana comenzi care nu pot fi onorate. De asemenea, in general, cererea mare la un produs, comparativ cu oferta, se traduce si printr-o crestere a pretului. E absolut normal. Neplacut, pentru cumparator, dar perfect normal.
Si ca sa lamurim si problema lui "voi", "noi", "ei, "ele". :)) Noi, cei de aici din Comunitate, suntem, in mare parte (peste 90%) clienti ca si tine. Deci, cu parere de rau, mai mult de cateva sugestii si informatii, fie generale, fie bazate pe experienta fiecaruia, nu prea avem cu ce sa te ajutam. 🙂
Din pacate odata comanda anulata, nu se poate face alta la acelasi pret (decat daca produsul a ramas la acelasi pret). Dar exista alternative (Altex, eMag, Flanco, etc). Nu rezolva problema comenzii la Orange, dar poate rezolva problema achizitiei ceasului la un pret mai bun.
Cu toate astea, sunt de acord ca ar trebui investit un pic de timp si efort in magazinul online, astfel incat sa existe o mai buna sincronizare intre interfata si stocuri.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor