Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 22999 Vizualizări
  • 21 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 3796 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Cum se poate lua legatura cu cei din magazinul online?

Cum se poate lua legatura cu cei din magazinul online? La 300 nu se poate, chat-ul nu apare - solutii careva? Este genial sa stai 2 ore in telefon cu cei de la 300 sa ti se spuna ca magazinul online nu "poate" prelua apeluri.

SimonaL de către Începător
  • 2822 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Site magazin online nefunctional

Orice incercare de a achizitiona un produs online se soldeaza cu ...Please wait...in loop continuu si asta de 6 zile ... rusine nationala, reteaua nr 1

gerdian de către Junior
  • 3366 Vizualizări
  • 16 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! returnare un produs din comanda cu voucher in magazinul online

Am comandat din orange online, mentionez ca am avut un voucher de reducere si unul dintre produse nu este pe nivelul asteptarilor mele. Se poate sa il returnez si sa primesc orice fel de varianta de bani inapoi fie ca este vorba de alt voucher sau b...

Corina_Marina de către Junior
  • 3978 Vizualizări
  • 18 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Probleme site in magazinul online?

Oppo Reno 4 pro 5g apare in stoc dupa ce selectezi criteriul desi nu este in stoc, plus ca acum cateva zile dupa plasarea comenzii am primit mesaj de instiintare ca s-a anulat din motive tehnice.

Matt_1 de către Începător
  • 1908 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 7 aprecieri