Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Nou în Magazinul Online Orange: Comparați cu ușurință telefoanele preferate

În Magazinul Online Orange puteți acum compara rapid și eficient până la 3 sau 4 telefoane simultan (în funcție de dimensiunea ecranului). Noua funcționalitate este disponibilă atât în pagina de categorie, cât și în pagina fiecărui produs. Pașii sun...

GeorgianaD_2-1749124019922.png GeorgianaD_3-1749124059080.jpeg GeorgianaD_4-1749124130993.jpeg
GeorgianaD de către Ex Moderator
  • 2746 Vizualizări
  • 17 răspunsuri
  • 35 aprecieri

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Ex Community Manager
  • 28247 Vizualizări
  • 25 răspunsuri
  • 14 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 7038 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Daca am apăsat pe butonul cumpara produsul a foat cumpărat ?

Am apăsat din greseala pe butonul cumpara al unui smartphone la abonament si nu m-a dus la fereastra de total si plasarea comenzii. Am fost redirecționat in fereastra de intrare in magazinul online . COMANDA A FOST PLASATA SAU A FOST O EROARE?

Stefan356 de către Junior
  • 1205 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Schimbare punct de ridicare sau anulare comanda online

Am comandat un telefon si nu pot sa il ridic fara titular. Titularul e in alt oras . Ca sa anulez comanda si sa fac alta cred ca trebuie sa astept destul de mult . Stiti cumva daca pot schimba doar punctul de ridicare in alt oras?

Denisa2603 de către Începător
  • 1456 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! [Încheiat] [Rezolvat] Cod / voucher RECONDITIONATE25 nefunctional

Salutare!Ati observat ca, de ieri (10.01.2022), la unele telefoane reconditionate apare o oferta cu textul "Adaugă codul RECONDITIONATE25 în coș și beneficiezi de 25% reducere la achiziție sau prelungirea unui abonament pe 24 de luni."?Din pacate, pe...

Iulian_S de către Junior entuziast
  • 4957 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 13 aprecieri