Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 20958 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 2920 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Christmas in July

Am văzut în ultimele zile că începând din 15.07, eMag și Fashion Days introduc un așa numit concept "Christmas in July", cu reduceri rezonabile la anumite articole. Alte companii au dat numele Black Friday de vară. Orange are campania Hot Summer, ca...

teacher_ de către #StarMember
  • 2347 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Probleme la Comanda Online

Buna seara!!! Pe data de 21.12, am făcut o prelungire de abonament, aceasta a fost efectuată telefonic, am ales o oferta de servicii si cu un telefon Iphone 12, din data de 22 decembrie tot am sunat la ei sa imi spuna în ce status este comanda. Pana ...

Alexandra_37 de către Junior
  • 2952 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Site-ul este optimizat?

Merge foarte greu ,se incarca destul de greu site-ul . Conform analizei google aveti un scorgde 10 din 100 pt telefon . Se face optimizarea prea curand , sau asa va merge site-ul ?

Azaris de către Începător
  • 665 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Continutul comenzii nu apare in magazinul online

Am efectuat o comanda de o consolă playstation 5 in data de 10.12.2020, totul ok, comanda aprobata, dar când ma duc sa vad comanda în comenzile mele la continutul comenzii nu apare nimic, in schimb dacă apas pe numărul comenzii apare, este normal sau...

Ahmad de către Junior
  • 2517 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Livrare intarziata

Am plasat o comanda in data de 13.11.2020 si nici până acum(03.12.2020) nu a ajuns. Discuțiile cu cei de la call center se rezuma la depunerea de sesizatii, la care nu am primit nici un răspuns de nici un fel. Nu mi se spune daca a plecat produsul de...

Luana_1 de către Junior
  • 3418 Vizualizări
  • 29 răspunsuri
  • 4 aprecieri