anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare abonament nou migrat in magazinul online de la cartela PrePay

redog4dy
Începător
Buna ziua,
De vineri am activat oferta smart 20, la 10 eur/ luna..
Sambata am primit o cartela sim goala prin curier, sa inteleg ca trebuie activat sim-ul nou?
Am tot vorbit pe chat cu operator/ la telefon astazi, mi s-a spus ca sim-ul cel nou este cadou?
In foaia din plicul primit cu sim-ul nou imi scrie sa activez abonamentul din contul meu, nu gasesc nici o varianta pentru a activa abonamentul .
Mi se pare ciudat ca eu am contractul pe mail, dar nici un operator (chat/ telefonic) nu ma poate gasi in sistem.
Multumesc.
20 Răspunsuri 20

DanielaH
Moderator
@redog4dy, bun venit în Comunitate! Este vorba despre un abonament nou sau un abonament prelungit/ modificat? Dacă este un abonament/ număr nou, SIM-ul primit prin curier va fi activat automat. Uite aici un topic care sper să te ajute - https://comunitate.orange.ro/questions/2660578-activez-abonament-magazinul-online-orange Dacă este vorba despre o prelungire, SIM-ul este într-adevăr cadou și se poate schimba din contul My Orange în cazul în care cel vechi este deteriorat sau este nevoie de o altă dimensiune de cartelă. Te așteptăm cu mnai multe detalii.

redog4dy
Începător
Este abonament nou pe cartela prepay . Pasii i-am urmat, astept confirmarea din partea dvs acum, dar in continuare ce e de facut, cu sim-ul blank ? In contul meu nu am activare abonament plus ca nu ma gasesc colegii dvs ca avand un abonament activat, doar cartela. Inteleg ca dureaza pana la 5 zile lucratoare, dar eu avand contractul pe mail, nu trebuia sa fiu in sistem ? sau macar sa mi se dea un raspuns concret, asteapta x zile + cu sim-ul nou nu faci nimic.. etc

RafaHelper
Maestru
Salut @redog4dy, In contul My Orange ai intrat folosind aplicația de mobil sau un laptop?

redog4dy
Începător
Salutare @rafa.helper, am incercat si din aplicatie de pe telefon si din browser, de pe laptop.

RafaHelper
Maestru
Si de pe laptop cand intri in contul Orange iti apare noul abonamentul activ pe cont?

redog4dy
Începător
Îmi apare prepay, nu văd nicăieri că s-ar fi activat abonamentul.

RafaHelper
Maestru
Ok, iar pe numărul tau inca apare opțiunea de prepay, nu? In sensul ca ca daca apelezi *133# iti apar detalii despre extraoptiune si credit nu? Daca apelezi *115# primesti un răspuns?

redog4dy
Începător
*115# nu merge. În contul meu apare opțiunea de 6 eur/lună, ce am avut activat. La *133# primesc detaliile de opțiune.

RafaHelper
Maestru
Din experiența mea atunci când am trecut un prepay la abonament mi s-a dat un sim nou ce trebuia doar introdus in telefon. Cred ca asta trebuie sa faci și tu pentru a se activa abonamentul, introdu acel SIM primit in telefon și vezi dacă primești semnal, încearcă sa apelezi *115# apoi. De altfel, am găsit si aceasta informație: "Abonamentul nou se activează odată cu livrarea comenzii, în maximum 2 ore de la primirea SIM-ului prin curier. Există și situații punctuale, izolate în care nu se întâmplă acest lucru. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit."

redog4dy
Începător
Multumesc de raspuns, am bagat sim-ul de cand a venit, am vorbit pe chat cu un operator.. a zis ca a trimis cererea cu schimbarea de sim, dar nimic pana acum, tocmai d-aia am intrat pe "comunitate" , mi se pare putin ciudat. Astazi operatorul la telefon, mi-a zis ca sim-ul acela este cadou.. Eu ce sa inteleg? :))

RafaHelper
Maestru
Cartela aia sigur nu e cadou ci e cartela pentru abonament. Trimite un mail catre magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon, seria SIM-ului primit si o scurta descriere la problema ta si se va rezolva situația ta. E posibil ca durere mai mult prin operator cu cererea de transfer iar cei de la 300 nu pot oferi informații exacte.

redog4dy
Începător
Am trimis acum mail, stiti vorba aia, sper.. :)) Am primit automatic reply. . Pana la doua zile, sa schimbe un sim nou ?? Oricum, interesant cum de nimeni nu mi-a raspuns concret pana acum, din cei de la chat si la telefon.. Merci de ajutor @rafa.helper si @DanielaH . Asa ceva...

RafaHelper
Maestru
Cu drag, sa ne anunți când s-a rezolvat! Experiența mea cu cei de la 300 este una negativa, in 95% din cazuri nu m-au putut ajuta si a trebuit sa ma merg pe varianta de chat sau mail.

redog4dy
Începător
Da, dar la mine nici pe chat nu m-au ajutat.. :)) Astept, revin cu update.. O zi buna!