Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 23863 Vizualizări
  • 23 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 4271 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Nu merge magazinul online Orange

Am incercat sa comand un abonament nou, dar se pare ca site-ul nu functioneaza, din nou:https://youtu.be/2Ao5Y8oW3wEAm incercat de pe mai multe dispozitive.A mai patit cineva asta?

vlad_21 de către Începător
  • 3153 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Status comanda "in validare"

Buna seara! Sambata seara am comandat acel abonament de 15€ care are o reducere de 50%. Problema este ca de atunci a trecut acea zi lucratoare si starea comenzii nu s-a schimbat fiind inca in validare. Cat poate dura aceasta validare? Nu am primit ni...

raduciudin de către Junior entuziast
  • 4623 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Site nefunctional/ Eroare dupa scanarea buletinului

Mai primeste cineva eroarea din atasament? Dupa scanarea buletinului imi spune sa merg intr-un magazin fizic. Am discutat cu cei de la online si cica nu pot face nimic, decat sa ma transfere catre cei care se ocupa de ofertare. Aia de ofertare imi sp...

Radu1992 de către Junior entuziast
  • 4799 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Comanda anulata

Salut, long story short, aveam abonamentul expirat, am decis sa mi fac altul 8 euro  -> 15 euro, am ales un telefon, l am achitat partial, azi dimineata primesc mesaj ca a fost aprobata comanda si urmeaza sa fie livrata si faptul ca am un abonament p...

user_16425572 de către Junior
  • 4369 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Soluționat! Cum pot cumpara un telefon in rate

Vreau sa stiu cum pot cumpara un telefon in rate, eu am cartela prepay orange de cativa ani si vreau sa trec la abonament, cum pot face asta? Multumesc frumos!

al3x1984 de către Începător
  • 1737 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 2 aprecieri

[Rezolvat] eroare comenzi online

buna ziua ! intampin de 3 zile o problema la o comanda online a unui telefon , mai exact promotia xmas100 , cand vreau sa comand un telefon cu prelungire abonament si plata in rate imi apare mesajul ,, please waitt'' si nu pot plasa comanda.  ce se p...

alexandru84 de către Junior
  • 5873 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Adresa de livrare gresita

Bună ziua, am făcut o comanda de un telefon și a fost trimis la o adresa pe care nu am mai folosit-o de 20 de ani. Deși pe aplicație vad ambele adrese, as vrea sa o șterg pe cea veche.  cum fac sa îmi trimită coletul la adresa actuala? La Orange nu r...

CarmenFotea de către Junior
  • 2701 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 8 aprecieri