Duplicat nr telefon abonament nou
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-09-2023 01:49 PM
Am facut un abonament pe data de 13.09.2023.
Toate bune si frumoase, a venit cartela, iar dupa N incercari si 2 saptamani mai tarziu aceasta cartela tot nu functioneaza. Am discutat cu consultantii de la Orange pe chat si intr-un final, dupa mai multe sesizari, am fost informat de unul dintre acestia ca acest numar de telefon a fost alocat altcuiva si SIM-ul este gol.
Cum este posibil asa ceva?? Ca dupa sa mi se spuna sa plasez alta comanda pe magazinul online in conditiile in care in momentul de fata sunt alte abonamente pe site.
Eu doresc acelasi abonament, dar alt numar de telefon. Nu imi este greu sa fac o sesizare la OPC, dar nu vreau sa ajung acolo.
Presupun ca aceste 2 saptamani in care eu nu am putut folosi cartela din cauza incompetentei cuiva tot eu o sa o platesc pe factura urmatoare.
Am observat si o clauza in contract in care este stipulat faptul ca se poate rezilia contractul in primele 30 zile, cumva se asteapta sa treaca aceste 30 de zile ca sa nu mai pot rezilia fara sa platesc?
Mi se pare ireal..

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-09-2023 02:31 PM
George stii sa activezi cartela sim primita ? ai activat o ?
vezi sa nu fie situatia asta din topicu asta https://comunitate.orange.ro/t5/aplica%C8%9Bia-my-orange/schimbare-sim-din-my-orange-teoretic-da-pra...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-09-2023 03:01 PM
Nu merge sa fac absolut nimic, nici semnal nu are cartela. La Orange mi s-a spus ca numarul de telefon a fost atribuit altcuiva si sim-ul este blank.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-09-2023 05:19 PM
Salutare!
Ai făcut și o sesizare scrisă?
Dacă nu, te sfătuiesc s-o faci urgent din secțiunea contact.
Dacă ești client Orange Romania, de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Iar dacă ești client Orange Romania Communications, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Ai totodată și numărul de înregistrare al sesizării, în mod automat, pe email.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2023 09:10 AM
George, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2023 09:22 AM
Salut! Da, s-a rezolvat. Solutia propusa de Orange - reziliere abonament.
