Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Nou în Magazinul Online Orange: Comparați cu ușurință telefoanele preferate

În Magazinul Online Orange puteți acum compara rapid și eficient până la 3 sau 4 telefoane simultan (în funcție de dimensiunea ecranului). Noua funcționalitate este disponibilă atât în pagina de categorie, cât și în pagina fiecărui produs. Pașii sun...

GeorgianaD_2-1749124019922.png GeorgianaD_3-1749124059080.jpeg GeorgianaD_4-1749124130993.jpeg
GeorgianaD de către Ex Moderator
  • 2664 Vizualizări
  • 17 răspunsuri
  • 35 aprecieri

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Ex Community Manager
  • 28162 Vizualizări
  • 25 răspunsuri
  • 14 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 6957 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! achizitionare abonament si telefon

Buna ziua, pot sa achizitionez un abonament la oferta, de ex. Smart plus 25 redus la 50% pt 24 luni si apoi sa achizitionez un telefon in rate la oferta?

violeta2 de către Junior
  • 3379 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! telefon cumparat la abonament

Bună ziua. Vreau sa știu dacă cumpăr un telefon pe abonament, si deja plătesc 30 de euro pe luna abonament lunar, cei 30 de euro care apar lângă prețul telefonului se adaugă abonamentului curent de 30 de euro devenind 60 de euro sau plătesc in contin...

inbound4477670360364153807.jpg
Mariana78 de către Începător
  • 2284 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! voucher-ul buy back se poate folosi in magazinul online?

Buna ziua,Doar ce am venit dintr-un magazin Orange ( VIVO Constanta) unde am dorit cateva infirmatii despre un buyback iphone 11 si achizitionarea unui iphone 14 plus si iphone 13. Am ramas surprinsa ( din pacate neplacut) sa mi se spuna ca voucherul...

Mihaela_39 de către Junior entuziast
  • 2879 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Eroare comanda telefon in rate

Incerc sa fac o comanda la un telefon in rate cu prelungire abonament si imi spune la sfarsit ca a survenit o eroare .. oare de ce ? 

Roxana27 de către Junior
  • 5226 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Probleme precomanda magazin online (Xperia 1 V)

Dupa 2 luni de vorbit la telefon si mii si mii de rugaminti,sa nu mai patesc si de data asta ce am mai patit in trecut la prelungirea abonamentului,astazi aflu ca telefonul pe care-l asteptam,nu va mai fi livrat. Comanda a fost anulata,iar de aceasta...

andylupescu de către Junior entuziast
  • 5232 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 9 aprecieri

Soluționat! Retur comanda online

Salutare,Se da următoarea speta: acum 2 săptămâni am achiziționat un S23+ 512Gb online, cu prelungire Smart 15 pe 2 ani.Plata telefonului a fost sparta după cum urmeaza: -125€ campanie Hot Summer, -aprox 1800 lei puncte OTY, diferența, aprox 1.400 le...

Chris_t de către Explorator
  • 2143 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! Voucher HOT150 nu este eligibil

Buna, Doresc sa achizitionez un telefon iPhone 14 care apare cu o reducere de 150Euro, pentru prelungirea abonamentului. Cand adaug voucher-ul la comanda, imi zice ca nu este eligibil. In ce conditii se apica voucherul respectiv? Multumesc!

IM1 de către Începător
  • 2136 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Eroare la plasarea comenzii online

Buna ziua! De o ora ma chinuiesc sa plasez o comanda in magazinul online dar de fiecare data cand dau finalizare comanda intampin aceasta eroare. Oare de ce?(tin sa mentionez ca am un voucher pe care l-am aplicat asupra produselor)

Dariana de către Junior
  • 3228 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Rate oney

Am cumparat un PlayStation 5 in rate prin intermediul Oney fara sa folosesc un cont. Problema e ca nu am primit nici un mail de confirmare, insa prima rata mi-a fost trasa de pe card. Ce pot sa fac sa primesc si eu confirmare

Mrll27709 de către Începător
  • 3123 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 4 aprecieri