anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

livrare comanda online

mmmikkha
Junior

Am plasat o comanda sambata, 2957117, si am ca termen de livrare marti. nici pana in momentul acesta (luni seara), comanda nu a fost preluata de curier. este o comanda destul de urgenta pentru ca nu pot lucra fara telefon si orice intarziere imi cauzeaza probleme la birou.

1 Soluţie acceptată‚

Buna Daniela! Da, comanda s-a livrat aseara la 22:30 🙂 intr-un easybox in celalalt capat al cartierului, asta asa ca sa stie cine mai asteapta la easybox Sameday. Exista posibilitatea sa vi-l plaseze in cu totul alta locatie. Si da, stiu, daca e aglomerat cel mai apropiat, asa fac, insa...am vreo 20 in zona mea, oare toate erau busy?  :))) 

Comanda inca NU apare la curier, apare doar confirmata, nu am primit niciun AWB sau ceva, nici macar e-mail nu am primit :))) deci, sa nu se bazeze cineva ca vor vedea altfel decat in momentul livrarii ca se va livra.

Orange au confirmat la ora 16:00 ca nu a parasit depozitul coletul meu si ca nu vine nimeni sa il ridice dupa ora aceea, deci, nu stiu ce sa zic. Cred ca nu au nici ei suficiente detalii.

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Ia legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo, daca esti client Orange Romania SA, sau telefonic, folosind mijloacele de contact de aici, si vezi ce se intampla cu acea comanda.

Din pacate, noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci, nu putem verifica status comenzi sau lucruri de genul asta.

Client Orange

mersi Radu, nu mi-au raspuns nici pe djingo, nici la 300 😞

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Pentru Djingo, ideal ar fi sa iei legatura cu un consultant. Pentru asta, trebuie sa scrii: "transfer operator" (in timpul programului). Acum e si un pic tarziu, dar teoretic ar trebui sa fie cineva pana la ora 20:00.

La 300 e mai complicat... Daca esti pe prepay, poti intra in legatura cu un consultant prin ramura 5-2-0. Daca esti pe abonament, teoretic ar trebui sa functioneze 1-1-1-0 (cu identificare prealabila din partea robotelului).

Esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications (fost Telekom Fix)?

Client Orange

Orange Romania SA, am abonament de 9 ani 😃

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Ah, ok atunci. 😄 Intrebam pentru ca chat-ul Djingo (cel de pe web, nu din aplicatie), nu e disponibil (sau cel putin nu era disponibil) clientilor Orange Romania Communications S.A. (aka Telekom Fix...S.A.).

Ok, atunci doar sa mai incerci o data ori in seara asta...cu metoda de mai sus, ori poate maine dimineata... Doar o idee.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@mmmikkha: Bun venit în Comunitate. Poți oricând afla statusul comenzii tale apelând la chat-ul Djingo astfel:

FLo1_0-1702314222433.png

 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Posibil ca până maxim miercuri sau joi să primești produsul respectiv. A fost și weekend -ul și asta este o problemă. Probabil abia astăzi s-a procesat și mâine sau miercuri primești produsul. Eu am dat o comandă marțea trecută (tot telefon) și vineri l-am avut.

Deci trebuie puțină răbdare și se rezolvă!

Baftă!

multumesc, sper :)))

O să fie bine!

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Comandă făcută pe 06.12 a ajuns azi la mine. În aplicație nu este chiar în timp real: la ora 8 am primit mesaj și abia în jurul ore 12 am văzut ca apare la curier. 

dacik
Începător

Salut,

Nu esti singurul, eu am plasat comanda pe 5.12.2023 si nici pana in momentul asta nu a fost predata curierului iar suportul oferit de consultant a fost egal cu 0, mesaje standard ca ei nu stiu ca ei nu se ocupa. Respect pentru clientii care cumpara din magazinul online egal cu 0.

Salut! Raspunsul oferit de Orange pe Facebook a fost ca este termen de livrare 3-5  zile, ceea ce este bineinteles o mare minciuna.

Ultima speta de  companie care nu da niciun detaliu, dupa ce platesti 5000 lei pe un telefon si iti estimeaza GRESIT! 

 

Care ar fi diferenta intre 1-5 zile si 3-5 zile?

La 5.000 lei presupun ca este IPhone? Doar intreb deoarece comenzile Apple cam dau cu virgula si se rasfrang in tot lantul trofic (nu m-as lega de modelele mai vechi, ci in mod special de cele noi). In fiecare an e acelasi balamuc. Si cred ca de 10 ani se tot intampla...

Nu iau apararea Orange, dar as prefera sa vad cum este lantul trofic. Motivul e simplu: multi au dat comenzi la IPhone (inclusiv eMag) si, desi nu au fost la precomanda, telefoanele au venit la cateva saptamani distana.

Si, tot legat de comenzi: facut comanda pe 06.12, primit pe 11.12 (si nu, cei din comunitate nu avem regim special). Ma gandesc ca a fost si weekend la mijloc.

Llegat de livrari: am o reclamatie in curs la Fan Curier (una mai veche, de prin octombrie). Marfa a ajuns cu o saptamana intarziere si am cerut explicatii. Nu le-am primit. Pana nu primesc, factura respectiva nu se plateste (si e aproximativ 1.000E).

Salut! 

Diferenta este ca daca vine in 1-5 zile, in Bucuresti, ma astept sa fie max 3 zile lucratoare, nu 5, mai ales ca imi dadea un interval mai mare la livrarea prin curier, asa ca am ales easybox (deci Sameday). Am poate sute de comenzi la activ, inclusiv de mai multe 15 pro max la precomanda care au ajuns in 7 zile calendaristice, in conditii extreme de volume de comenzi 🙂

Este vorba de un iphone, 15+, problema intervine din cauza faptului ca fara facial recognition eu nu pot munci (da, stiu, dar asta e politica firmei, nu intru in detalii) si cam toate token-urile de extra logari trebuie facute exclusiv pe iOS 17, cu validare in prealabil a companiei. Al meu a crapat, de nicaieri, altu' n-am de schimb si nici vreo varianta sa iau ceva mai ieftin nu am, ca n-am de unde sa gasesc la liber (in afara de cineva care le vinde fara factura pe numele meu), deci iti poti imagina ca ar fi contat si 1 zi in minus in situatia mea. 

Nu dau vina neaparat pe orange, dau vina pe raspunsurile in 2 peri ale consultantilor si imposibilitatea de a avea un feedback real despre livrare, in conditiile in care i-am contactat prin toate variantele posibile. O alternativa buna era ridicarea din shop, daca ma intrebi pe mine, insa nu cred ca (mai) este disponibila.

Eu cand zic ca livrez ceva marti, pai marti este, nu imi da nimeni extra timp sa imi ating deadline-urile.