Viteză ff mică internet pe mobil
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-06-2024 10:55 PM
Conexiune fffffff lentă pe samsung s24 nou, actualizat, etc, etc, închis, repornit etc etc. (deci fără întrebări inteligente de genul "l-ai restartat?") de câteva zile conexiunea pe date mobile este ffff lentă dar cea pe wifi este super ok (furnizor servicii tot orange). Măsurătoarea a arătat sub 100 kbps pe mobil și peste 400 mbps pe wifi (conectat pe router cu 5 GHz). Descărcarea unui fișier pdf de 6 MB pe WhatsApp instantanee pe wifi dar pe conexiunea telefonului pe orange după 5 minute am abandonat 🙁. Pe funcția strict de telefon merge ok, semnal antenă ok, alți membri ai familiei spun că la ei este ok. Se întâmplă ceva cu telefonul (este nou, de la orange)?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-06-2024 11:01 PM
Buna,
Ai introdus cartela într-un alt telefon pentru a elimina posibilitatea unei probleme a sim-ului?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-06-2024 04:13 PM
Salut! Scuze pentru întârziere. Am pus SIM-ul pe telefonul meu. Aceeași simptomatologie: se conectează fără probleme la rețea, pe net măsurat repetat 100-110 kbps iar pe wifi 5 GHz 400 Mbps. SIM-ul meu nu l-am pus in tel cu pricina (eu sunt pe Vodafone).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-06-2024 11:11 PM
Nu! Telefonul are 1-2 luni și până acum 3-4 zile a funcționat absolut ok. În acest moment doar conexiunea la internet pe mobil este cu probleme. Restul (închis, repornit, restart, telefonie) toate sunt ok. Apelarea SIM este ok. O să încercăm și asta cu mutarea. Mulțam fain!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
12-06-2024 11:14 PM - editat 12-06-2024 11:16 PM
Trebuie lămurit daca e o problema cu sim-ul sau telefonul.
Daca e vorba de telefon poți încerca și o actualizare daca exista urmată de resetarea telefonului la datele din fabrica.
Deasemenea ai putea incerca înainte de resetarea din fabrica o resetare a setarilor de retea.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-06-2024 11:20 PM
Androidul 🙂 spune că este actualizat la zi. Acum mutăm SIM. În tel vechi ( tot Samsung, care a fost înlocuit cu acesta nou, pe motiv de baterie prăbușită). (Eu sunt pe Nokia 8 si android 9, la mine totul este perfect... încă).Toate bune.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-06-2024 11:28 PM
Sa inteleg ca pe telefonul vechi nu sunt probleme cu internetul mobil?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-06-2024 11:35 PM
Problema a apărut de câteva zile (pe telelefonul nou). În rest totul pare ok. Testăm mutarea pe tel vechi și dacă asta merge, este destul de clar că este o problemă cu cel nou ☹️. Vedem! Mulțumim!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-06-2024 05:17 AM
Salutare!
Dacă pe telefonul vechi funcționează serviciile ok, iar telefonul nou și-a făcut o actualizare, posibil să fie vreun bug, Dacă nu funcționează nici pe cel vechi, atunci poate fi o problemă locală cu rețeaua.
Încearcă și varianta cu alt telefon și e relativ simplu să-ți dai seama.
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-06-2024 05:42 AM
la un test de viteza ce rezultate ai ?
poate este ceva in neregula cu aplicatia whatsapp ... oricum proba cu simul in alt telefon este de mare ajutor ... iar resetarea sa fie completa de la 0 daca ai sa o faci

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
13-06-2024 07:06 AM - editat 13-06-2024 07:06 AM
@Cst_cst: Am observat că nu s-a discutat: Calitatea semnalului cum este în zona în care ai testat? Ai testat pe 4G sau pe 5G? Pentru WiFi bănuiesc că la router ai conexiunea pe fibră optică, nu e router 4G. Unele confirmări pe acest aspect ar fi utile. Numai bine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-06-2024 10:51 AM
@Cst_cst, ai reușit să faci o probă cu SIM-ul într-un alt telefon?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-06-2024 09:29 PM
Am pus SIM -ul telefonului cu problema în telefonul meu (SIM -ul meu în celălalt nu l-am pus). Problema s-a menținut și pe telefonul meu. Am pus SIM -urile la loc și telefonul cu pricina, astăzi și-a revenit miraculos "de la sine". Toate bune.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-06-2024 09:34 PM - editat 21-06-2024 09:35 PM
Mai mult ca sigur necesita o reconfigurare a setărilor aferente 4G pentru SIM-ul respectiv. De obicei acestea se reconfigurează automat dar necesită 2-3 operațiuni de reinițializare (restart) telefon.
Mulțumim de feedback și te mai așteptăm în Comunitatea Orange și cu alte sesizări, idei, sugestii. O seară plăcută.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-06-2024 09:34 PM
Bine că și-a revenit! Mulțumim de feedback!
