la 12-06-2024 10:55 PM
Conexiune fffffff lentă pe samsung s24 nou, actualizat, etc, etc, închis, repornit etc etc. (deci fără întrebări inteligente de genul "l-ai restartat?") de câteva zile conexiunea pe date mobile este ffff lentă dar cea pe wifi este super ok (furnizor servicii tot orange). Măsurătoarea a arătat sub 100 kbps pe mobil și peste 400 mbps pe wifi (conectat pe router cu 5 GHz). Descărcarea unui fișier pdf de 6 MB pe WhatsApp instantanee pe wifi dar pe conexiunea telefonului pe orange după 5 minute am abandonat 🙁. Pe funcția strict de telefon merge ok, semnal antenă ok, alți membri ai familiei spun că la ei este ok. Se întâmplă ceva cu telefonul (este nou, de la orange)?
la 12-06-2024 11:01 PM
Buna,
Ai introdus cartela într-un alt telefon pentru a elimina posibilitatea unei probleme a sim-ului?
la 19-06-2024 04:13 PM
Salut! Scuze pentru întârziere. Am pus SIM-ul pe telefonul meu. Aceeași simptomatologie: se conectează fără probleme la rețea, pe net măsurat repetat 100-110 kbps iar pe wifi 5 GHz 400 Mbps. SIM-ul meu nu l-am pus in tel cu pricina (eu sunt pe Vodafone).
la 12-06-2024 11:11 PM
Nu! Telefonul are 1-2 luni și până acum 3-4 zile a funcționat absolut ok. În acest moment doar conexiunea la internet pe mobil este cu probleme. Restul (închis, repornit, restart, telefonie) toate sunt ok. Apelarea SIM este ok. O să încercăm și asta cu mutarea. Mulțam fain!
12-06-2024 11:14 PM - editat 12-06-2024 11:16 PM
Trebuie lămurit daca e o problema cu sim-ul sau telefonul.
Daca e vorba de telefon poți încerca și o actualizare daca exista urmată de resetarea telefonului la datele din fabrica.
Deasemenea ai putea incerca înainte de resetarea din fabrica o resetare a setarilor de retea.
la 12-06-2024 11:20 PM
Androidul 🙂 spune că este actualizat la zi. Acum mutăm SIM. În tel vechi ( tot Samsung, care a fost înlocuit cu acesta nou, pe motiv de baterie prăbușită). (Eu sunt pe Nokia 8 si android 9, la mine totul este perfect... încă).Toate bune.
la 12-06-2024 11:28 PM
Sa inteleg ca pe telefonul vechi nu sunt probleme cu internetul mobil?
la 12-06-2024 11:35 PM
Problema a apărut de câteva zile (pe telelefonul nou). În rest totul pare ok. Testăm mutarea pe tel vechi și dacă asta merge, este destul de clar că este o problemă cu cel nou ☹️. Vedem! Mulțumim!
la 13-06-2024 05:17 AM
Salutare!
Dacă pe telefonul vechi funcționează serviciile ok, iar telefonul nou și-a făcut o actualizare, posibil să fie vreun bug, Dacă nu funcționează nici pe cel vechi, atunci poate fi o problemă locală cu rețeaua.
Încearcă și varianta cu alt telefon și e relativ simplu să-ți dai seama.
Baftă!
la 13-06-2024 05:42 AM
la un test de viteza ce rezultate ai ?
poate este ceva in neregula cu aplicatia whatsapp ... oricum proba cu simul in alt telefon este de mare ajutor ... iar resetarea sa fie completa de la 0 daca ai sa o faci
13-06-2024 07:06 AM - editat 13-06-2024 07:06 AM
@Cst_cst: Am observat că nu s-a discutat: Calitatea semnalului cum este în zona în care ai testat? Ai testat pe 4G sau pe 5G? Pentru WiFi bănuiesc că la router ai conexiunea pe fibră optică, nu e router 4G. Unele confirmări pe acest aspect ar fi utile. Numai bine.
la 14-06-2024 10:51 AM
@Cst_cst, ai reușit să faci o probă cu SIM-ul într-un alt telefon?
la 21-06-2024 09:29 PM
Am pus SIM -ul telefonului cu problema în telefonul meu (SIM -ul meu în celălalt nu l-am pus). Problema s-a menținut și pe telefonul meu. Am pus SIM -urile la loc și telefonul cu pricina, astăzi și-a revenit miraculos "de la sine". Toate bune.
21-06-2024 09:34 PM - editat 21-06-2024 09:35 PM
Mai mult ca sigur necesita o reconfigurare a setărilor aferente 4G pentru SIM-ul respectiv. De obicei acestea se reconfigurează automat dar necesită 2-3 operațiuni de reinițializare (restart) telefon.
Mulțumim de feedback și te mai așteptăm în Comunitatea Orange și cu alte sesizări, idei, sugestii. O seară plăcută.
la 21-06-2024 09:34 PM
Bine că și-a revenit! Mulțumim de feedback!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor