la 09-02-2024 07:23 AM - editat ultima oară la 09-08-2024 10:23 AM de MihaelaA
am achizitionat de curind noul telefon de la Samsung, Galaxy S24 Ultra si nu se poate conecta la reteaua 5G.
am avut inainte un Galaxy S23 Ultra care se conecta fara probleme la reteaua 5G
am incercat un SIM de la Vodafone pe acelasi telefon si 5G functioneaza.
am schimbat si am activat un SIM nou de la Oragnge si tot nu functioneaza.
puteti sa ma ajutati?
la 13-02-2024 09:06 AM
Fiind vorba despre un abonament pe firmă, este necesar să iei legătura cu persoana/ persoanele de contact de la companie care să solicite activarea/ reactivarea serviciilor 5G pentru numărul tău.
la 09-02-2024 07:00 PM
O fi o diferenta intre S24 si S24 Ultra?
la 09-02-2024 07:10 PM
Da, pare sa fie. Varianta internationala de la S24 vine cu Exynos. S24 Ultra vine cu Qualcomm in varianta internationala.
https://m.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=12771&idPhone2=12773
Dar cred ca in cazul asta diferenta este pe cont. Posibil sa gresesc binenteles. Dar…asa pare. 🙂
la 10-02-2024 09:55 AM
Da, am citit si eu ce a zis Radu, si da, pare sa fie doar acea diferenta de procesor (daca nu gresesc)
la 10-02-2024 10:39 AM
da, este diferenta de procesor si este posibil sa fie motivul pentru conectare.
telefonul se conecteaza la 5G in reteaua Vodafone.
iar acesul la 5G nu este limitat. au fost la colegii mei si am inercat impreuna sa-l conectam, am schimbat si SIMul si pina la urma nu au avut nicio explicatie.
sint convins ca se va rezolva cumva aceasta problema!
la 10-02-2024 09:14 AM
Multumesc frumos!
din cite am inteles de la Comunitatea Orange se pare ca nu am acces la 5G in acest moment .
am luat legatura cu colegii mei de la companie pentru a verifica accesul la 5G, desi am facut marti aceasta verificare si totul era ok
astept confirmarea lor ca sa fiu 100% sigur ca nu e vreo greseala undeva
10-02-2024 09:20 AM - editat 10-02-2024 09:36 AM
Pai da... 🙂 Nu mai ai acces. Ceva s-a intamplat cu contul tau.
Ma rog, sper sa se rezolve. 🙂
la 11-02-2024 04:34 PM
Am aceeasi problema ! Pe s21+ functiona 5g fara probleme , am mutat sim-ul in s24 ultra si nu mai este 5g!Am pus sim-ul inapoi in s21+ si functioneaza 5g fara probleme.Deci doar pe s24 ultra nu functioneaza 5g
Am crezut ca poate are o problema telefonul, asa ca am pus un sim de orange prepay in s24 ultra si surpriza !!! functioneaza 5g !!!
Mentionez ca sim-ul meu este cu abonament de la Orange Comunication
la 11-02-2024 05:13 PM
Mda… problema e cunoscuta la clientii OROC.
la 11-02-2024 08:57 PM
Salut, @danutz1703 ! Ne dorim să verificăm și noi situația descrisă. Pentru asta, te rugăm să ne trimiți printr-un mesaj privat numărul de telefon în cauză.
la 12-02-2024 02:25 PM
Salut,
Ne pare rau pentru problema semnalata de tine. Situatiile de nefunctionare a serviciului 5G pentru clientii Orange Romania Communications sunt cunoscute si sunt in atentia colegilor din cadrul departamentului tehnic.
Din pacate, momentan nu avem un termen de solutionare.
Iti multumim pentru intelegere.
la 12-02-2024 06:38 PM
buna seara
multumesc pentru raspuns. colegii mi-au comunicat ca avem contract cu ORO nu cu OROC. si ca nu au modificat nimic la contract referitor la accesul la reteau 5G.
puteti sa mai verificati odata, va rog.
cu stima
george
la 13-02-2024 09:06 AM
Fiind vorba despre un abonament pe firmă, este necesar să iei legătura cu persoana/ persoanele de contact de la companie care să solicite activarea/ reactivarea serviciilor 5G pentru numărul tău.
la 13-02-2024 11:42 AM
multumesc, i-am sunat sa ceara reactivarea. nu isi explica cum s-a dezactivat, dar suna la Orange sa rezolve ambele numere
la 13-02-2024 03:36 PM
multumesc pentru ajutor. reactivarea a functionat.
la 13-02-2024 03:48 PM
Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor