la 28-04-2023 03:42 PM - editat ultima oară la 28-04-2023 03:47 PM de DanielaH
Mai are cineva probleme cu datele mobile pe prepay? De câteva zile merg destul de încet, însă astăzi e sub orice critica.
la 28-04-2023 04:39 PM
Buna,
Esti cumva din Bucuresti? Daca da, a mai raportat cineva o problema astazi in sectorul 3.
Solutia in acel caz a fost un apel la 300 (sau contact pe chat-ul Djingo, de pe un laptop/desktop) pentru o resetare a parametrilor pe cont.
Mai multe detalii aici.
Daca te afli in aceeasi situatie (sau similara), vezi daca te ajuta cumva solutia propusa acolo.
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit. 🙂
la 28-04-2023 04:25 PM
Salut! Bun venit în Comunitate!
În ce localitate ești? Indoor/ outdoor? Ai încercat o probă cu SIM-ul într-un alt telefon?
Oferă-ne, te rog, mai multe detalii. Mulțumim.
la 28-04-2023 07:40 PM
Buna, sunt din Bucuresti, sector 6. Indoor avem probleme. Nu doar eu, ci și prietenul meu. Deci la 2 telefoane, 2 sim-uri diferite, aproximativ in acelasi timp au inceput problemele.
la 28-04-2023 04:39 PM
Buna,
Esti cumva din Bucuresti? Daca da, a mai raportat cineva o problema astazi in sectorul 3.
Solutia in acel caz a fost un apel la 300 (sau contact pe chat-ul Djingo, de pe un laptop/desktop) pentru o resetare a parametrilor pe cont.
Mai multe detalii aici.
Daca te afli in aceeasi situatie (sau similara), vezi daca te ajuta cumva solutia propusa acolo.
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit. 🙂
la 28-04-2023 07:40 PM
Multumesc, voi verifica.
la 28-04-2023 04:49 PM
Salutare!
Și eu zic să anunți incidentul la Serviciul clienți prin Chat Djingo sau măcar să spui concret aici despre ce localitate este vorba.
Baftă!
la 28-04-2023 07:41 PM
Buna, nu ma asteptam sa primesc asa repede raspunsuri. Voi lua legătura pe chat mai intai si revin cu un update aici.
la 29-04-2023 01:24 AM
Buna
la fel de prost imi merg si mie datele…. Sun orice critica… nu pot folosi deloc… ba merge ba nu merge
e Jalnic…
la 29-04-2023 02:09 AM
Am încercat să intru pe chat, dar nu am reușit să vb cu cineva. Între timp mi-am retrimis setările de internet pe telefon https://www.orange.ro/setari-telefoane/#/
La mine a funcționat și pare să meargă mai ok. Însă la prietenul meu nu a funcționat. O să încercăm mâine să sunăm la 300.
la 29-04-2023 08:17 AM
Ai incercat de pe laptop/desktop, folosind link-ul dat de mine mai sus? Pentru ca nu e acelasi lucru cu chat-ul din aplicatie. De asemenea, pentru a intra in legatura cu un consultant (in timpul programului), trebuie sa scrii: "transfer operator".
Setarile de internet nu au nicio legatura in cazul asta, din pacate.
la 29-04-2023 11:07 AM
Buna dimineața. Nu am folosit un laptop, vazusem acest mesaj pe site-ul orange si le-am scris in aplicatia My Orange:
Din pacate nu suntem in preajma unui laptop acum. Voi încerca sa sun la 300 sau marti voi folosi link-ul de la tine.
Multumesc mult pt ajutor si explicatii.
29-04-2023 11:30 AM - editat 29-04-2023 11:46 AM
Poti accesa link-ul fara probleme si de pe telefon. 🙂 Am recomandat laptop/desktop pentru ca e mai usor de scris. Si pentru ca foarte multa lume il confunda cu cel din aplicatia My Orange. De asemenea, aveam impresia ca nu se poate accesa de pe telefon, fara sa setezi browser-ul sa ceara versiunea de Desktop. Ceea ce e mai complicat decat sa intri direct de pe un laptop. Dar se pare ca merge si in versiunea de mobil.
Anyway, se poate accesa si de pe telefon. Dai click pe Vorbeste cu Djingo, si urmezi pasii.
Daca esti de pe un Android, sau ai adblocker pe telefon, trebuie dezactivat pentru site-ul asta, altfel n-o sa se intample nimic cand dai click pe butonul respectiv.
la 30-04-2023 05:59 PM
Mulțumesc. Am vrut sa te anunt ca dupa discutia pe chat si resetare, problema a disparut 🙂
la 30-04-2023 06:23 PM
Super! Ma bucur ca ai reusit. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor