anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme date mobile prepay

Mai are cineva probleme cu datele mobile pe prepay? De câteva zile merg destul de încet, însă astăzi e sub orice critica.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Buna,

Esti cumva din Bucuresti? Daca da, a mai raportat cineva o problema astazi in sectorul 3.

Solutia in acel caz a fost un apel la 300 (sau contact pe chat-ul Djingo, de pe un laptop/desktop) pentru o resetare a parametrilor pe cont.

Mai multe detalii aici.

Daca te afli in aceeasi situatie (sau similara), vezi daca te ajuta cumva solutia propusa acolo.

Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit. 🙂

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

DanielaH
Moderator

Salut! Bun venit în Comunitate!

În ce localitate ești? Indoor/ outdoor? Ai încercat o probă cu SIM-ul într-un alt telefon?

Oferă-ne, te rog, mai multe detalii. Mulțumim.

Buna, sunt din Bucuresti, sector 6. Indoor avem probleme. Nu doar eu, ci și prietenul meu. Deci la 2 telefoane, 2 sim-uri diferite, aproximativ in acelasi timp au inceput problemele. 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Buna,

Esti cumva din Bucuresti? Daca da, a mai raportat cineva o problema astazi in sectorul 3.

Solutia in acel caz a fost un apel la 300 (sau contact pe chat-ul Djingo, de pe un laptop/desktop) pentru o resetare a parametrilor pe cont.

Mai multe detalii aici.

Daca te afli in aceeasi situatie (sau similara), vezi daca te ajuta cumva solutia propusa acolo.

Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit. 🙂

Client Orange

Multumesc, voi verifica.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Și eu zic să anunți incidentul la Serviciul clienți prin Chat Djingo sau măcar să spui concret aici despre ce localitate este vorba.

Baftă!

Buna, nu ma asteptam sa primesc asa repede raspunsuri. Voi lua legătura pe chat mai intai si revin cu un update aici.

IoanaSosoi
Junior

Buna

la fel de prost imi merg si mie datele…. Sun orice critica… nu pot folosi deloc… ba merge ba nu merge 

e Jalnic… 

Am încercat să intru pe chat, dar nu am reușit să vb cu cineva. Între timp mi-am retrimis setările de internet pe telefon https://www.orange.ro/setari-telefoane/#/

La mine a funcționat și pare să meargă mai ok. Însă la prietenul meu nu a funcționat. O să încercăm mâine să sunăm la 300.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Ai incercat de pe laptop/desktop, folosind link-ul dat de mine mai sus? Pentru ca nu e acelasi lucru cu chat-ul din aplicatie. De asemenea, pentru a intra in legatura cu un consultant (in timpul programului), trebuie sa scrii: "transfer operator".

Setarile de internet nu au nicio legatura in cazul asta, din pacate. 

Client Orange

Buna dimineața. Nu am folosit un laptop, vazusem acest mesaj pe site-ul orange si le-am scris in aplicatia My Orange: 

<<<Vești bune! De acum îl găsești pe Djingo și în aplicația My Orange. Intră în secțiunea „Contact”, „Scrie-ne”, și vorbește cu Djingo când ai nevoie de informații despre produsele și serviciile noastre.>>>

Screenshot_20230429_105448_My Orange.jpg

Din pacate nu suntem in preajma unui laptop acum. Voi încerca sa sun la 300 sau marti voi folosi link-ul de la tine.

Multumesc mult pt ajutor si explicatii.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Poti accesa link-ul fara probleme si de pe telefon. 🙂 Am recomandat laptop/desktop pentru ca e mai usor de scris. Si pentru ca foarte multa lume il confunda cu cel din aplicatia My Orange. De asemenea, aveam impresia ca nu se poate accesa de pe telefon, fara sa setezi browser-ul sa ceara versiunea de Desktop. Ceea ce e mai complicat decat sa intri direct de pe un laptop. Dar se pare ca merge si in versiunea de mobil.

Anyway, se poate accesa si de pe telefon. Dai click pe Vorbeste cu Djingo, si urmezi pasii.

Daca esti de pe un Android, sau ai adblocker pe telefon, trebuie dezactivat pentru site-ul asta, altfel n-o sa se intample nimic cand dai click pe butonul respectiv.

arsradu_0-1682756949587.png

arsradu_1-1682756955914.png

 

 

 

Client Orange

Mulțumesc. Am vrut sa te anunt ca dupa discutia pe chat si resetare, problema a disparut 🙂

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Super! Ma bucur ca ai reusit. 🙂

Client Orange