Nu merge internetul pe cartela
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-03-2023 11:19 PM - editat ultima oară la 06-03-2023 08:06 AM de DanielaH
Nu îmi merge internetul pe cartela știe cineva de ce ?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-03-2023 06:12 AM
Salutare!
Ai opțiunea validă, mai ai gigabaiți incluși?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-03-2023 07:02 AM
Este la Voce/Abonament. Deci bănuiesc că nu este vorba de .... opțiune. Poate fie de semnal, fie de configurare cont, sau chiar telefon.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-03-2023 08:15 AM
Dacă ai posibilitatea, sună la 300, apoi formezi 1-1-1-0 sau 5-2-0 sau te conectezi cu ei pe Chat Djingo. Noi nu avem cum să te ajutăm de aici cu informații care țin de contul tău.
Succes!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-03-2023 08:25 AM
@user_18316515: Ne poți specifica despre ce cartelă este vorba și unde o folosești? O folosești în router sau telefon, este abonament sau prepay?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-03-2023 09:05 AM
Salut! De două ora nu mi-a mers internetul pe cartela de abonament de net mobil. Prima data, cartela mi s-a demagnetizat, și am fost nevoit să o schimb gratuit și a doua oara am întârziat câteva zile la plata abonamentului. Nu știu dacă și tu te incadrezi, dar dacă ai net mobil și nu ai semnal, poți încerca să îți schimbi cartela la un Orange Shop.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-03-2023 09:11 AM
@user_18316515, te așteptăm să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.
