la 10-03-2023 10:51 AM - editat ultima oară la 10-03-2023 10:55 AM de DanielaH
Internet nu îmi funcționează la smartwatch pe care mi l-am achiziționat
la 10-03-2023 11:57 AM
Buna Daniela,
Ca si in cazul celorlalte ceasuri din aceeasi gama, ai nevoie de aplicatia de sincronizare. Banuiesc ca tot acolo ar trebui sa poti face si setarile pentru ceas.
Ai aici manualul.
la 10-03-2023 10:56 AM
Salut Daniela,
Ne poti da ceva mai multe detalii? Despre ce smartwatch e vorba?
la 10-03-2023 11:11 AM
MTK DZ09
la 10-03-2023 11:57 AM
Buna Daniela,
Ca si in cazul celorlalte ceasuri din aceeasi gama, ai nevoie de aplicatia de sincronizare. Banuiesc ca tot acolo ar trebui sa poti face si setarile pentru ceas.
Ai aici manualul.
la 13-03-2023 02:09 PM
Buna,mulțumesc ptr sfaturi mi au fost de mare ajutor!
la 13-03-2023 02:18 PM
Ne bucurăm și te mai așteptăm în Comunitate!
la 13-03-2023 09:43 AM
Daniela, ai reușit să faci sincronizarea? Te-a ajutat manualul oferit de arsradu? Te așteptăm să revii cu informații.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor