anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet nu funcționează la smartwatch

Internet nu îmi funcționează la smartwatch pe care mi l-am achiziționat

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Buna Daniela,

Ca si in cazul celorlalte ceasuri din aceeasi gama, ai nevoie de aplicatia de sincronizare. Banuiesc ca tot acolo ar trebui sa poti face si setarile pentru ceas.

Ai aici manualul.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Daniela,

Ne poti da ceva mai multe detalii? Despre ce smartwatch e vorba?

Client Orange

MTK DZ09 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Buna Daniela,

Ca si in cazul celorlalte ceasuri din aceeasi gama, ai nevoie de aplicatia de sincronizare. Banuiesc ca tot acolo ar trebui sa poti face si setarile pentru ceas.

Ai aici manualul.

Client Orange

Buna,mulțumesc ptr sfaturi mi au fost de mare ajutor!

Ne bucurăm și te mai așteptăm în Comunitate!

DanielaH
Moderator

Daniela, ai reușit să faci sincronizarea? Te-a ajutat manualul oferit de arsradu? Te așteptăm să revii cu informații.