la 18-02-2023 06:34 PM - editat ultima oară la 20-02-2023 09:15 AM de DanielaH
Va salut.As vrea sa știu dacă pot avea internet la smartwatch prin bluetooth? Dacă da ce trebuie sa fac pentru a avea internet prin bluetooth la smartwatch? Și cum pot face sa funcționeze internetul la smartwatch ca am cartela prepay orange in smartwatch și nu funcționează?
18-02-2023 06:43 PM - editat 18-02-2023 06:44 PM
Salut,
Internet prin bluetooth...de unde? De la telefon? Daca da, pentru asta ai nevoie ca functia BT Tethering a telefonului sa fie activa. Dar chiar si asa, nu cred ca merge… nu am incercat. Despre ce ceas e vorba? Despre ce telefon e vorba (in caz ca exista si un telefon in ecuatia asta)?
De asemenea, inteleg ca vorbim de un ceas cu LTE, si un SIM prepay in el…? Ai incercat sa-l faci sa mearga prin LTE, n-ai reusit, si vrei sa incerci prin bluetooth?
Cred ca o sa avem nevoie de ceva mai mutle detalii, daca se poate. Mie unul nu mi-e foarte clar ce incerci sa faci.
la 18-02-2023 07:40 PM
Vsl. bun venit in Comunitate!!!
Din cate stiu eu, un telefon poate distribui internet doar prin hotspot, iar dispozitivul receptor primeste semnal prin wireless. Prin bluetooth poti transfera fisiere intre dispozitive.
18-02-2023 07:53 PM - editat 18-02-2023 07:54 PM
Similar cu hotspot-ul traditional, prin WiFi, exista posibilitatea de a imparti internet si prin BlueTooth. E mai putin cunoscut, si mai putin folosit. Dar...se poate. 🙂
Functia se numeste BT Tethering, se activeaza pe device-ul distribuitor si poate partaja inclusiv internet primit prin WiFi (de la o retea WiFi). Deci, daca ai telefonul conectat la WiFi, si vrei sa-i dai internet unui alt device care nu stie WiFi, dar stie BT...se poate folosi functia asta.
Dar ideea e ca trebuie sa suporte si device-ul caruia ii dai internet. Nu stiu daca acest ceas suporta asa ceva. Nu cred ca am vazut vreun ceas care sa suporte asa ceva. In general, device-urile care suporta asta sunt fie alte telefoane, fie laptop-uri.
la 18-02-2023 08:19 PM
Nu reușesc sa ma conectez la internet pe smartwatch nici prin bluetooth nici folosind cartela sim.O sa returnez smartwatch-ul.Multumesc oricum pentru raspunsuri
la 18-02-2023 09:00 PM
@val23: Bun venit în comunitate. Totuși de ce ai luat acel smartwatch? Doar pentru navigarea pe net într-un ecran de 1cm2? Păcat. Un ceas rămâne un ceas, pentru restul există.... smartphone. Însă revenind, înțeleg că SIMul din telefon nu a avut loc în respectivul ceas? Înseamnă că ceasul nu a fost proiectat pentru acel SIM, deci nu va putea fi folosit decât fără SIM, adică se va baza doar pe conexiunea prin BT cu telefonul ce-l deții și configurat prin aplicația recomandată de producător. E simplu și ușor, deci îți urez... spor.
la 18-02-2023 08:48 PM
Nu am știut. Mulțumesc pentru lămuriri!!!
la 18-02-2023 06:57 PM
Ma refeream sa iau internet prin bluetooth de la un Samsung Galaxy A12.Smartwatch-ul e Smartwatch V8.Am incercat sa iau internet de la telefon cu bluetooth tethering activ si nu functioneaza.Smartwatch-ul nu știu dacă e cu LTE, nu cred și nici nu știu ce e aia LTE, explica-mi ce e aia LTE...Eu am încercat sa folosesc internetul pe smartwatch și cu sim în smartwatch dar tot nu funcționează.Ma poate ajuta cineva sa fac sa funcționeze internet pe smartwatch cu internet de la cartela sim sau de la telefon prin bluetoth?
18-02-2023 07:12 PM - editat 18-02-2023 07:30 PM
Ideea e asa:
1. pentru net folosind SIM-ul, ar trebui sa ai undeva setari de APN (Access Point Name).
La Orange, internetul are de obicei nevoie de APN: net. Fara username, fara parola. Nu stiu exact unde anume ar trebui sa fie, pentru ca nu am acest ceas, si nu am reusit sa gasesc un manual de utilizare.
Apropos, nu ai un manual de utilizare in cutie?
2. Internet prin BT nu stiu daca suporta, dar...avand SIM, banuiesc ca e folosit si pentru date, nu doar pentru apeluri. Cu atat mai mult cu cat pare sa aiba si un browser...
Atata timp cat e conectat la telefon prin BT, si telefonul ofera internet prin BT, teoretic ar trebui sa mearga. Dar din nou, nu am ceasul, nu gasit un manual al lui, asa ca nu stiu.
3. verifica daca nu ai cumva si o aplicatie cu care se imperecheaza ceasul asta. Din ce am putut eu sa vad aici, ar trebui sa fie. Vezi daca nu se poate seta ceva de acolo.
Ca sa-ti raspund la intrebare, LTE vine de la Long-Term Evolution, dar, in contextul asta se refera la reteaua de date mobile 4G (4th generation network).
Deci, vezi in setari daca ai optiuni de setare punct de acces (sau APN). Sau in aplicatie. Daca nu, vezi in manual. Ar trebui sa scrie.
Daca gasesti un manual online, poti sa-l pui aici pentru analiza. Dar eu momentan nu am gasit unul.
Update: din cate am citit aici, ceasul nu suporta mai mult de 2G. Deci...mult succes sa deschizi mai mult de google.com pe el, chiar si cu setarile facute.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor