la 02-02-2023 04:05 AM
Buna tuturor
Am o problema legata de datele mobile.De la amiaza iconita de retea 4G tot palpaie si nu se poate conecta la internet. Ati mai intalnit aceasta problema? Poate fi ceva legat de telefon?Am verificat toate setarile si nu e modificat nimic, aceleasi setari le-am avut si pana acum si totul a fost ok.
Multumesc pentru eventualele raspunsuri.
la 02-02-2023 06:15 AM
@Criyi : Bun venit în Comunitate. Cu aceste detalii, în această situație, tot ce poți face este o comparație cu alte telefoane din zonă sau eventual un restart la telefon. Revino pe topic cu noutăți despre problema ta.
la 02-02-2023 10:00 AM
Am resetat telefonul din setari, am inchis telefonul de cateva ori prin " Repornire" si de doua ori prin "Inchidere".
In zona este semnal si alte telefoane functioneaza.
Voi reveni cu noutati.
la 02-02-2023 06:30 AM
Salutare!
Posibil să funcționeze printr-un simplu restart la telefon sau să fie probleme mai complexe în zona ta, cum ar fi congestia de rețea.
Dacă vezi că persistă fenomenul, sună după ora 8.00 la 300, apoi 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți va spune despre serviciile fixe și nu știu ce oferte și te va identifica și Gia ( cu ultimele 6 cifre din CNP) și roagă-i să-ți facă o resetare de cont pentru numărul respectiv, pentru că datele mobile nu-ți funcționează. Poți să comuți eventual și pe 3g temporar, dacă nici după resetarea contului nu funcționează, iar ultima metodă ar fi să le faci o sesizare din secțiunea Contact, adică de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Ți-am spus cum aș proceda eu!
Succes!
la 02-02-2023 10:06 AM
Am luat legatura cu serviciul clienti Orange si aseara, dar nu au reusit sa ma ajute.Spuneau ca problema posibil sa necesite ajutor tehnic, iar la ora aceea nu era nimeni disponibil. Desigur, voi suna din nou la numarul mentionat si revin cu toate detaliile.
Nici 3G nu functioneaza...chiar m-ar fi ajutat si acesta :))
la 02-02-2023 04:34 PM
Atunci este o problemă pe contul tău! Te sfătuiesc să mai încerci la 300, poate găsești pe cineva mai priceput/ă!
Sim-ul nu cred să aibă ceva, pentru că nu mai funcționa deloc!
la 02-02-2023 08:17 PM
Am reusit sa discut cu cineva de la Orange...mi-au dat doua solutii, sa intre ei in telefon sa imi refaca setarile ( am facut asta deja azi intr-un Orange Shop, dar nu a functionat) si a doua, sa merg sa imi schimbe cartela...nici eu nu as vedea sa fie o problema cu aceasta din moment ce pot sa o folosesc pe partea de telefonie, wi-fi si asa mai departe, dar ei sunt de parere ca totusi asta ar fi problema.
Pfff...deci, nu am rezolvat mare lucru nici azi.
Va tin la curent cu vesti noi...poate de data asta mai bune :))
la 02-02-2023 10:19 AM
@Criyi, îmi pare rău pentru situația ta. Ai încercat o probă cu SIM-ul într-un alt telefon?
Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
la 02-02-2023 08:19 PM
Din pacate nu am avut acces la alt telefon, dar voi merge intr-un Shop Orange sa incerc la ei intr-un telefon.
la 19-02-2023 11:58 AM
Salut! Am aceiași problema, îmi poți spune te rog cum ai rezolvat?
la 20-02-2023 08:58 AM
Salut, Cosmin! Bun venit în Comunitate!
Este o situație recentă sau persistă de mai mult timp? Ai încercat un restart de telefon? Doar 4G nu funcționează? În 2G/ 3G sunt probleme?
la 20-02-2023 10:24 PM
Salut! Nu am rezolvat problema inca. Am schimbat si in alt telefon si aceiasi problema. Nu am fost sa schimb cartela, asa cum mi s-a mai sugerat, deoarece, daca ar fi o problema cu aceasta, nu ar mai functiona nici pe apeluri.
la 20-02-2023 08:37 PM
Am încercat cu restart, nu am conexiune de loc la date, doar "pâlpâie 5G/4G. Mulțumesc
la 20-02-2023 08:39 PM
Dacă bagi simul în alt telefon este in regulă? Ai încercat?
la 20-02-2023 09:53 PM
La fel face, dar totuși nu cred ca ar avea cartela vreo problema atât timp cât pe apeluri funcționează.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor