anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu-mi mai merge Internetul?

Eva
Junior
De ce nu imi mai merge internetul,având în vedere că nu mi s-a expirat opțiunea de 5 €....
10 Răspunsuri 10

FaraUnID
Campion certificat
Pot fi congestii în rețea, ai terminat pachetul de date din opțiune deși te afli în perioada de valabilitate a acesteia, acoperire slaba și telefonul "sare" din 4G în 3G, etc. Vino cu mai multe detalii!

teacher_
#StarMember
Este posibil sa nu mai ai resurse de internet, chiar daca nu ți-a expirat opțiunea. Dacă vrei să ai internet mai mult, da un SMS gratuit cu textul Steaua la 321, și primești MB la fiecare gol marcat și la fiecare victorie. Este posibil ca, chiar dacă nu ti-a expirat optiunea, resursele sa se fi terminat.

Laura_cio
Senior
Verifica resursele de date pe care le ai ca sa nu vorbim precar despre o problema tehnica și oferă-ne detalii după aceea!

Eva
Junior
Si cum verific resursele de date? Pentru ca eu mai am opțiunea de 5€ activa.

Tina
Cunoscător certificat
Eva, suni la *133#. Vei primi un mesaj cu toate resursele pe care le ai. Ai activat bonusul de 30 de GB care se primește in momentul in care reincarci?

Eva
Junior
Da,doar ca eu am activat si bonusul liber la internet,si nu mai am acel bonus care ii valabil pana se expiră optiunea

Tina
Cunoscător certificat
Corect, Eva, este valabil pana când expira opțiunea, doar ca este posibil ca tu sa fi terminat netul primit. De aceea este bine sa verifici resursele la *133#. Vei primi un mesaj ca cel de jos. Și eu am reîncărcat o cartela cu cinci euro și am activat bonusul.

Vio73
#StarMember
Poate e congestie de rețea în rețea. Ai dat și un restart la telefon?

Anca07
#StarMember
Eva, mai patesc si eu asa uneori, insa ce au spus colegii mai sus ar trebui sa te/ne ajute sa vedem cate resurse valabile de internet mai ai. Daca bonusul liber la internet l-ai activat inaintea activarii optiunii valabile pe cont, el este valabil doar 30 de zile. Verifica resursele tale disponibile la 333 sau *133#, revii aici si ne spui ce resurse de date mobile mai ai, si vedem cum facem sa te ajutam cunoscand aceste detalii.

DanielaH
Moderator
@Eva, ai verificat resursele de date? Revino în Comunitate și spune-ne dacă merge acum Internetul sau nu.