la 01-07-2024 06:18 PM
Salut,
Am trecut de o vreme la 2300, dar doar astazi mi-au dat router-ul nou ZTE F6605R.
Dupa ce m-am jucat putin cu canalele si bandwidth imi merge pe wifi cam cu 900 Mbits pe latime de 80.
Problema e pe Lan, conectat in portul de 2.5 cu Cat6 in placa de retea de 2.5Gb, nu trece deloc de 930 Mbits, cam ce aveam si inainte pe abonamentul de 1000.
Am sunat la serviciul tehnic si imi spune ca viteza e foarte buna si ca doar atat o sa fie, multumesc frumos, pt ce am trecut de la cel de 1000 daca viteza e aceeasi.
Am vazut in alte postari ca se ajunge si la 2000+ Mbits, deci sper ca persoana de la serviciul tehnic nu are dreptate. Intrebarea mea, pt cei care ati trecut de la un abonament mai mic la unul mai mare. Ati vazut viteza noua din prima sau a trecut ceva timp?
Mersi mult.
04-07-2024 02:20 PM - editat 04-07-2024 02:21 PM
Sau asigurat bine in contract nu cred că vei reuși printr-o reclamație să obții ceva.
Te așteptăm cu o soluție favorabilă.
Eu cred că se limitează viteza (voluntar sau involuntar).
la 04-07-2024 02:25 PM
Asa se pare, daca nu se poate ma bucur ca exista competitie, prefer sa merg la altcineva pe 1 Gbps decat sa stau la ei pe 1Gbps.
la 04-07-2024 02:36 PM
Va salut,
Referitor la retrogradarea abonamentului, doar daca te afli in cele 14 zile de retragere se poate, altfel nu.
Am solicitat si eu revenirea la vechiul abonament Fibra 2000 si nu s-a putut.
Bine, la aceasta companie nimic nu se poate, si versiunea soft pe dispozitive inca este separata ORO si OROC, asadar despre ce vorbim.
Cele bune!
la 04-07-2024 02:34 PM
Salut,
Multumesc pentru raspuns.
Din ce spuneti ei au un singur tip de tehnicieni care instaleaza, fac PIF si eventual diagnosticheaza deranjamentele.
Din pacate majoritatea nici nu au echipamente pentru o testare conforma si adesea au configuratii degradate de multi ani (ei cer contractual clientului sa aiba dotari maxime dar ei nu asigura pentru test).
Ce nu inteleg ei este urmatorul aspect (pe care l-am testat ca sa imi fac un diagnostic diferential): acelasi echipament daca se conecteaza in portul LAN2 care este de 1000 Mbps, in cazul meu, atinge lejer 940 Mbps.
Apoi conectat in portul fulger LAN1 de 2500 Mbps, cu greu sta pe la 500 Mbps.
Totul tine de scripturile de configurare si de controllerul ce reseteaza parametri la ora 0:00 zilnic, constatat.
Referitor la ANPC, nu vad pe site optiune de creare a vreunui cont, se face reclamatie prin formularul disponibil.
E de tras cu ei, mult, eu de 4 luni aproape ma chinui.
la 04-07-2024 02:46 PM
@andreivna
"E de tras cu ei, mult, eu de 4 luni aproape ma chinui."
Ufff, sper ca nu. Va referiti la ANPC sau Orange?
la 04-07-2024 02:48 PM
Cu Orange.
ANPC si ANCOM au constatat intelegere amiabila.
De unde?
Trimiti brutarul in Datacenter, ca o paralela intre ce stie tehnic un comisar si ce are de verificat.
la 04-07-2024 03:05 PM
Hmm, cam da.
Mersi de heads-up, eu o sa incerc, daca reusesc ceva, o sa anunt pe aici.
la 07-07-2024 07:35 PM
De ce nu folosesti latime de 160 pe wifi?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor