la 01-07-2024 06:18 PM
Salut,
Am trecut de o vreme la 2300, dar doar astazi mi-au dat router-ul nou ZTE F6605R.
Dupa ce m-am jucat putin cu canalele si bandwidth imi merge pe wifi cam cu 900 Mbits pe latime de 80.
Problema e pe Lan, conectat in portul de 2.5 cu Cat6 in placa de retea de 2.5Gb, nu trece deloc de 930 Mbits, cam ce aveam si inainte pe abonamentul de 1000.
Am sunat la serviciul tehnic si imi spune ca viteza e foarte buna si ca doar atat o sa fie, multumesc frumos, pt ce am trecut de la cel de 1000 daca viteza e aceeasi.
Am vazut in alte postari ca se ajunge si la 2000+ Mbits, deci sper ca persoana de la serviciul tehnic nu are dreptate. Intrebarea mea, pt cei care ati trecut de la un abonament mai mic la unul mai mare. Ati vazut viteza noua din prima sau a trecut ceva timp?
Mersi mult.
la 01-07-2024 06:25 PM
la 02-07-2024 10:32 AM
Multumesc de reply, am incercat si pe canalul 116 si se pare ca sunt tot acolo 900-920, la fel ca pe LAN, pare sa fie limita care imi vine din retea.
O sa sun astazi iar la tehnic, sa vad daca nu dau de altcineva care e dispus sa ajute putin mai mult.
la 02-07-2024 11:11 AM
Salut,
Mersi de sugestie, pare sa fie la fel, ceea ce ma face sa cred ca sunt limitat de viteza care vine din retea.
Acum sunt la 900-920 si pe Wifi si pe LAN.
O sa sun astazi iar.
la 02-07-2024 11:18 AM
Cu plăcere! Merită investigat!
01-07-2024 06:27 PM - editat 01-07-2024 06:54 PM
Salut,
Daca dispui de echipamentele necesare trebuie sa atingi vitezele încă de la activarea serviciului.
la 02-07-2024 10:54 AM
Mersi mult de link.
As zice ca din punct de vedere al echipamentelor ar trebui sa fie ok.
Pe Wifi am testat de pe doua Macbooks, un M1 Pro si un M3 Pro ambele ar trebui sa poata mai mult de 920.
Pe lan testez de pe un desktop care are placa de retea de 2.5Gb si CPU/Ram ok. La Network settings imi arata "Link Speed (Receive/Transmit): 2500/2500 (Mbps)", daca schimb cu un cablu Cat5 imi arata 1000/1000, deci din punct de vedere hardware cred ca sunt capabile.
02-07-2024 11:18 AM - editat 02-07-2024 11:19 AM
Va trebui sa deschizi o sesizare si sa vina un tehnician sa testeze vitezele.
Problema este cunoscută și frecventa.
Ai 2 posibilități
1 treci înapoi la abonamentul avut (daca ai posibilitatea)
2 insistă cu sesizările până la rezolvarea problemei.
la 02-07-2024 11:24 AM
O sa mai incerc cu varianta 2 o perioada, chiar as vrea sa mearga ok.
01-07-2024 11:46 PM - editat 01-07-2024 11:46 PM
Nu e multumitor raspunsul lor. Pana la urma ai trecut la un abonament cu beneficii mai mari si la un cost mai mare. Acele beneficii ar trebui sa se vada undeva. Incearca sa mai iei legatura cu alt operator si poate iti va oferi informatii care sa remedieze problema.
Ai incercat si varianta propusa de @Vio73 ?
la 02-07-2024 10:59 AM
Am incercat si varianta lui @Vio73, dar din pacate se pare ca limitarea e viteza care vine din reteaua Orange, ca sunt exact acolo acum si pe Wifi si LAN.
O sa sun astazi iar sa vad daca nu dau de altcineva care ma poate ajuta mai bine.
la 04-07-2024 10:08 AM
Va salut,
Ati reusit sa rezolvati?
La mine a functionat aproape toata ziua de 2 iulie la capacitate maxima (2100 Mbps) iar la orele 0:00, ca de obicei s-au resetat setarile.
Eu nu inteleg cum este posibil asa ceva, sa faci lucru de mantuiala si sa sustii sus si tare ca serviciul din punctul tau de vedere (companie) este conform.
Tupeu si incompetenta!
la 04-07-2024 01:54 PM
Salut,
Nu, din pacate nu am rezolvat inca, a fost ieri cineva in urma reclamatie deschise luni.
Baiatul a fost sincer, ca el se pricepe sa traga cablu si sa porneasca router-ul, dar mai departe nu stie. A sunat el la un numar la care au doar ei acces si a vorbit pe speaker, raspuns pe care l-a primit a fost ca "e in parametrii", 920 Mbps e in parametrii pt un abonament de 2300, ma gasndesc ca si 200 de Mbps e tot in parametrii, ca nu e peste 2300.
La doua min dupa ce a plecat, a fost inchis ticketul de service.
Am facut cont la ANPC si astept ceva review sa fie aprobat, dupa o sa deschid reclamatie la ei.
04-07-2024 02:03 PM - editat 04-07-2024 02:06 PM
In aceste condiții nu se merita.
In afara de vitezele maxime sa dat copy/paste.
Sa știi că și la 15 Mbps e ok.🙂
Ai incercat negocierea unei treceri la abonamentul avut anterior?
la 04-07-2024 02:10 PM
😂
La mine cel putin e clar ca ceva nu a fost schimbat de la 940, pt ca e prea consecvent de fiecare data exact sub 940.
Ieri cand a fost tehnicianul a zis tipa de la tel ca e in parametrii si ca daca as avea mai multe echipamente ar merge mai mult pe toate adunate.
Da? Hai sa vedem, aveam pe masa doua Macbooks si un desktop, le-am dat la toate trei de o data, viteza cumulata 935Mpbs.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor