Taxa reziliere internet 4 g
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-03-2025 06:26 PM - editat ultima oară la 19-03-2025 08:33 AM de DanielaH
Salut, astăzi am fost sunat pentru a rezilia serviciul internet 4 g cu router, mi s-a spus ca va veni curierul și îl va ridica dar trebui sa plătesc o taxa de reziliere de 400 lei deși sunt în perioada de 14 zile de când am făcut contractul. Cartela routerului a fost defecta din fabrica, nu l-am folosit deloc, întrebarea mea este normal sa ceara taxa reziliere dacă sunt în acea perioada de proba și dacă se poate plăti online taxa sau doar în magazin?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-03-2025 06:40 PM
Nu ai alte variante și nu e bine să te grăbești!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-03-2025 06:42 PM
Asa e m ai bine ai las acolo pentru achitarea taxei și ultima factura
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-03-2025 09:57 PM - editat ultima oară la 31-03-2025 10:07 PM de delfinas
Salut! In urma rezilierii serviciului de internet router cu cartela micro sim (voce), nr de telefon a fost inchis. Acum nu mai am acces la ultima factura si nici la soldul pe care il avem in cont, au disparut o data cu rezilierea. Am depus 400 lei pentru reziliere, eu încă pot intra în cont, pe baza codului de abonat, însă nu mai am acces la facturile emise si la sold. Intrebarea mea este: oare când se va emite ultima factura, dat fiind ca numărul de voce a fost închis, voi putea sa o vad în contul meu?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
01-04-2025 05:53 AM - editat 01-04-2025 05:54 AM
Salutare!
Cred că vei avea ultima factură pe email, dar poți merge și la un magazin Orange să verifici toate aceste detalii, în jurul datei la care aveai programată inițial închiderea abonamentului. Sau să suni la ei!
Nu prea mai ai ce să faci în astfel de cazuri!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-04-2025 06:41 AM
Ma gândesc oare dacă vorbesc cu un consultant în secțiunea chatbot poate va avea accesul la factura care se va emite

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-04-2025 06:49 AM
Eu cred că da. Cel puțin așa ar trebui!
