la 10-10-2025 03:36 PM - editat ultima oară la 15-10-2025 08:30 AM de DanielaH
Salut. Aseară mi-au instalat fibra optica, net și TV. Am avut semnal 2 ore, apoi a picat. Ledul LOSS pâlpâie rosu intermitent. Am făcut sesizare, nu se ocupa nimeni. Ma poate ajuta cineva sa rezolv? Am dat restart la router, nu se rezolva.
la 10-10-2025 03:42 PM
Salutare,
Daca led-ul LOS e aprins rosu, nu ai semnal pe fibra. Nu este ceva ce poti rezolva fara Orange. Poate fi de la fibra (intrerupta, sectionata), de la ONT-ul tau (defect hardware), de la cel mai apropiat echipament Orange, de la o avarie locala.
Eu am patit ceva asemanator in urma cu vreun an: au conectat un vecin si am pierdut semnalul. S-a rezolvat in cateva ore, dupa deschiderea unui incident, fara interventie in spatiul meu.
Cand ai facut sesizare?
la 10-10-2025 03:51 PM
Am făcut sesizare aseară și statusul e tot în așteptare, iar în call center nu a putut să-mi dea o estimare de timp pt intervenție. E frustrant rău. Nu se poate rezolva din router?
10-10-2025 04:09 PM - editat 10-10-2025 04:11 PM
Nu, cel mai probabil nu se poate rezolva din router. Daca scosul din priza/lasat 30 secunde/bagatul in priza nu ajuta, nu sunt optiuni.
Avand in vedere ca e proaspat instalat, cel mai probabil este o problema in infrastructura Orange.
Ai mutat ONT-ul? se poate intampla sa indoi prea tare fibra si aceasta sa se sectioneze sau sa intrerupa lumina.Mie mi s-a intamplat in urma cu cativa ani cand a mutat sotia un dulap mic in lipsa mea si a smuls efectiv fibra...
Din curiozitate: din aplicatia My Orange poti sa reclami un incident tehnic? Tin minte ca aveau un flux de verificare si permitea chiar programarea unei interventii tehnice. In plus, cand am folosit-o ultima data am primit si internet nelimitat pe hotspot timp de o saptamana, precum si SMSuri cu actualizarile aferente incidentului semnalat de mine.
la 10-10-2025 04:10 PM
Salutare!
Verifică să nu fie fibra îndoită și introdu o scobitoare în acea găurică de pe spate unde scrie ,,Reset", tinând-o apăsat vreo câteva secunde până se sting toate ledurile, după care aștepți să repornească.
Mai fac și eu așa și funcționează!
la 10-10-2025 04:19 PM
Nu e indoita si nu funcționează resetul. Oare mai am șanse sa vina cineva azi?
la 10-10-2025 04:21 PM
Ai sunat la ei, la 300 sau 0374300300?
la 10-10-2025 04:25 PM
Da, am sunat și operatoarea mi-a spus sec sa aștept echipa. Fără să-mi poată da un termen.
la 10-10-2025 04:31 PM
Ai primit și un SMS, ceva?
la 10-10-2025 04:37 PM
Nu am primit nimic. Din chatul orange mi-a spus acum un operator ca termenul este 72 de ore. E enorm. Cred ca ma mut inapoi la digi. Măcar ei rezolva în aceeași zi.
la 14-10-2025 09:17 AM
@Asgard, s-a rezolvat situația?
la 14-10-2025 11:58 PM
Da, a venit un tehnician azi.
la 15-10-2025 08:30 AM
Mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor