anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Led Loss rosu intermitent

Asgard
Junior entuziast

Salut. Aseară mi-au instalat fibra optica, net și TV. Am avut semnal 2 ore, apoi a picat. Ledul LOSS pâlpâie rosu intermitent. Am făcut sesizare, nu se ocupa nimeni. Ma poate ajuta cineva sa rezolv? Am dat restart la router, nu se rezolva.

12 Răspunsuri 12

Trixen
#StarMember

Salutare,
Daca led-ul LOS e aprins rosu, nu ai semnal pe fibra. Nu este ceva ce poti rezolva fara Orange. Poate fi de la fibra (intrerupta, sectionata), de la ONT-ul tau (defect hardware), de la cel mai apropiat echipament Orange, de la o avarie locala.
Eu am patit ceva asemanator in urma cu vreun an: au conectat un vecin si am pierdut semnalul. S-a rezolvat in cateva ore, dupa deschiderea unui incident, fara interventie in spatiul meu.
Cand ai facut sesizare?

Asgard
Junior entuziast

Am făcut sesizare aseară și statusul e tot în așteptare, iar în call center nu a putut să-mi dea o estimare de timp pt intervenție. E frustrant rău. Nu se poate rezolva din router?

Nu, cel mai probabil nu se poate rezolva din router. Daca scosul din priza/lasat 30 secunde/bagatul in priza nu ajuta, nu sunt optiuni.
Avand in vedere ca e proaspat instalat, cel mai probabil este o problema in infrastructura Orange.
Ai mutat ONT-ul? se poate intampla sa indoi prea tare fibra si aceasta sa se sectioneze sau sa intrerupa lumina.Mie mi s-a intamplat in urma cu cativa ani cand a mutat sotia un dulap mic in lipsa mea si a smuls efectiv fibra...
Din curiozitate: din aplicatia My Orange poti sa reclami un incident tehnic? Tin minte ca aveau un flux de verificare si permitea chiar programarea unei interventii tehnice. In plus, cand am folosit-o ultima data am primit si internet nelimitat pe hotspot timp de o saptamana, precum si SMSuri cu actualizarile aferente incidentului semnalat de mine.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Verifică să nu fie fibra îndoită și introdu o scobitoare în acea găurică de pe spate unde scrie ,,Reset", tinând-o apăsat vreo câteva secunde până se sting toate ledurile, după care aștepți să repornească.

Mai fac și eu așa și funcționează!

Asgard
Junior entuziast

Nu e indoita si nu funcționează resetul. Oare mai am șanse sa vina cineva azi?

Ai sunat la ei, la 300 sau 0374300300?

Asgard
Junior entuziast

Da, am sunat și operatoarea mi-a spus sec sa aștept echipa. Fără să-mi poată da un termen. 

Ai primit și un SMS, ceva? 

Asgard
Junior entuziast

Nu am primit nimic. Din chatul orange mi-a spus acum un operator ca termenul este 72 de ore. E enorm. Cred ca ma mut inapoi la digi. Măcar ei rezolva în aceeași zi.

DanielaH
Moderator

@Asgard, s-a rezolvat situația?

Asgard
Junior entuziast

Da, a venit un tehnician azi.

Mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat.

Te mai așteptăm în Comunitate.