Salutare!
Nu știu ce să zic, pentru că eu am in două locații internet și tv de la Orange și merg impecabil. Pe deasupra, am avut doar pe tv o mică întrerupere in mai mulți ani. Trebuie anunțat orice incident la Serviciul clienți. Depinde și de dispozitivele folosite. Nu zic că este așa, dar pot să povestesc o întâmplare haioasă despre ,,vitezele astea slabe". Un coleg de serviciu ce se plângea de netul de 1000 de la Orange că este foarte prost, mă invită pe la el, ca să fie mai convingător.
Mă duc la el și îmi face un test de viteză, iar rezultatul este de vreo 40 Mbps. Mă uit la telefon și era un Samsung J3. Îmi arată și pe un PC destul de vechi , cu 1GB RAM, care are placă de 100 Mbps, că nu sare de 95-96 Mbps. Scot telefonul meu din buzunar, cer parolele și pe 5 Ghz prind 660 Mbps, cu vreo 450 up. Îi arăt și mă intreabă cum am făcut? De-aia spun, dacă ai testat cu ce trebuie. Repet, am net de la ORO și nu am probleme!
Dacă dovedești că sunt probleme și le-ai semnalat și nu s-au remediat, cred că poți rezilia fără probleme!