anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract internet fix

Alexandru922
Începător
buna ziua as dori sa stiu cum pot rezilia un contract deschis de aproximativ 4 luni la orange : internet fix prin fibra 1000mb/s. Sa incep cu necesitatile mele : in general am nevoie de conexiune la internet in weekend iar de 4 luni au fost cel putin 2 probleme pe retea in care am fost lasat cu ochii in soare cate 2-3 zile fara internet asta intamplandu se in weekend... de nenumarate ori se deconecteaza device urile conectate atat pe cablu cat si pe wifi iar daca vorbim de viteze si ping ul promis nu sunt nici pe aproape de adevar.
Am aflat ca va trebui sa platesc o taxa pentru reziliere si as vrea sa stiu cat este acea taxa sau daca exista alta modalitate de a rezilia. Pur si simplu nu ofera absolut nimic, calitate foarte proasta la servicii.
6 Răspunsuri 6

teacher_
#StarMember
Salut! In principiu, pentru a închide un abonament Orange este necesar să trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă, la.adresa de mail serviciul.clienti@orange.ro. Sunt mai multe topicuri deschise pe aceasta temă https://comunitate.orange.ro/questions/2715105-reziliere-contract-internet-fix-4g https://comunitate.orange.ro/questions/2599709-reziliere-contract-cablu-internet-orange https://comunitate.orange.ro/questions/2741428-taxa-reziliere-contract-internet-tv Poți citi în aceste linkuri ce au răspuns membrii comunității și alegi o variantă potrivită.

delfinas
#StarMember
Alexandru, bun venit in Comunitate!!! Nu mai exista o taxa de reziliere, dar poti fi pus sa platesti eventualele reduceri (pt toata perioada contractula) sau dispozitive pe care le-ai primit cand ai acceptat contractul. Daca dovedesti ca nu ai beneficiat de serviciu la parametrii stabiliti in contract, s-ar putea sa scapi de penalizari.

Alexandru922
Începător
cineva m-a sfatuit sa vad termenii de reziliere din motive tehnice conexiunea merge in parametri oarecum desi am cerut niste lucruri cand am decis sa inchei un contract si nu am primit aceste lucruri precum dmz instalare ont in mod bridge fara cascadare de retea... ideea este ca seara internetul este jalnic iar daca am 2 dispozitive conectate ce solicita reteaua nu am nici un rezultat pe nici unul dintre acestea

delfinas
#StarMember
Fa niste teste de viteza in momentele critice si capturi de ecran. In ce zona e problema asta? Ai apelat vreodata serviciul tehnic sa le explici situatia? Daca da, ce ti s-a raspuns?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Nu știu ce să zic, pentru că eu am in două locații internet și tv de la Orange și merg impecabil. Pe deasupra, am avut doar pe tv o mică întrerupere in mai mulți ani. Trebuie anunțat orice incident la Serviciul clienți. Depinde și de dispozitivele folosite. Nu zic că este așa, dar pot să povestesc o întâmplare haioasă despre ,,vitezele astea slabe". Un coleg de serviciu ce se plângea de netul de 1000 de la Orange că este foarte prost, mă invită pe la el, ca să fie mai convingător. Mă duc la el și îmi face un test de viteză, iar rezultatul este de vreo 40 Mbps. Mă uit la telefon și era un Samsung J3. Îmi arată și pe un PC destul de vechi , cu 1GB RAM, care are placă de 100 Mbps, că nu sare de 95-96 Mbps. Scot telefonul meu din buzunar, cer parolele și pe 5 Ghz prind 660 Mbps, cu vreo 450 up. Îi arăt și mă intreabă cum am făcut? De-aia spun, dacă ai testat cu ce trebuie. Repet, am net de la ORO și nu am probleme! Dacă dovedești că sunt probleme și le-ai semnalat și nu s-au remediat, cred că poți rezilia fără probleme!

Viocat
Senior certificat
Daca e prea mult rezilierea, solicita transformarea abonamentului in cel mai ieftin posibil fara nicio optiune cu plata Si ia-ti un abonament care face toti banii. Dar inainte, mai cheama si alte persoane in vizita si fa un speed pe wifi sa vezi care e situatia. Bafta la rezolvarea problemei!