Aceeasi problema am avut-o si eu mai demult. :))
Nu cu router-ul, ci cu refuzul celor de la Call Center de a mi se face transfer la cineva cu care sa vorbesc aceeasi limba. :)) Nu prea am inteles de ce... Nu e eficient deloc, si metoda asta cu "intermediar" duce la timp pierdut aiurea, si posibil informatie pierduta pe parcurs. Presupun ca Orange are mult mai putini "specialisti" decat are call center agents, si atunci nu prea ar face fata, daca toti clientii ar vrea sa vorbeasca cu cineva mai tehnic. La Voda, stiu ca exista chiar numar dedicat (*777 parca...?) unde poti sa suni si esti intampinat de un staff dedicat pentru probleme tehnice. La Orange n-am gasit asa ceva, si da, de cele mai multe ori, cei de la Call Center, fie nu se pricep (ceea ce e ok, nu ala e job-ul lor), fie nu vor sa te ajute. Si mi s-a intamplat sa fiu intampinat cu foarte multa ostilitate uneori. Parca sunam sa le cer bani, nu sa vin cu o idee de imbunatatire a serviciilor oferite (care, by the way, nu s-a implementat nici pana in ziua de azi).
Presupun ca asta e procedura interna...sa treaca toate chestiile pe la call center-ul non-specializat, ca pe urma sa se duca sa intrebe la specialisti, si sa se intoarca cu informatia. Singura problema in cazul asta este, cum am zis mai sus, ca nu e eficient deloc si exista riscul sa se piarda informatii importante pe drum. Asta pe langa faptul ca uneori informatia furnizata de specialisti e incompleta/gresita etc. Si atunci, in functie de persoana pe care o intrebi, o sa ai un alt raspuns. Ceea ce nu e ok deloc. Pentru ca creeaza confuzie.
Deci da...si eu mi-as dori sa avem acces direct/sau macar la cerere cu cineva de la tehnic cu care sa vorbim aceeasi limba. Cateodata se intampla sa te contacteze cineva si sa puteti purta o conversatie ok, ca intre doi oameni cu abilitati tehnice. Si e miiinunat cand se intampla asta. Te simti de parca ti-ai gasit sufletul pereche. :)) Din pacate, nu mereu se intampla asta.
Client Orange