la 09-08-2025 08:44 AM
Am pățit de 2 ori sa apelez la serviciile de service, și am avut aceeași experiență : s-a mutat programarea serviciilor, fără să mă întrebe cineva dacă pot și eu , iar ultima dată , s-a anulat programarea!!!!
Unde găsesc o adresă de mail să fac o reclamație?
09-08-2025 09:01 AM - editat 09-08-2025 09:10 AM
Salutare!
Modalitățile de contact uzuale le găsești in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
Ca și adrese de email:
reclamatii@orange.ro,
serviciul.clienti@orange.ro
Din păcate, astfel de situații pot apărea.
Mai multe informații despre instalarea serviciilor găsești aici.
09-08-2025 08:57 AM - editat 09-08-2025 09:03 AM
Salutare!
Le poți scrie din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat Djingo și acolo alegi tot transfer operator.
Mai este și această adresa de email:
reclamatii@orange.ro
Nu știu însă dacă este disponibilă pentru toți clienții!
Sper să reușești!
Succes!
09-08-2025 09:01 AM - editat 09-08-2025 09:10 AM
Salutare!
Modalitățile de contact uzuale le găsești in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
Ca și adrese de email:
reclamatii@orange.ro,
serviciul.clienti@orange.ro
Din păcate, astfel de situații pot apărea.
Mai multe informații despre instalarea serviciilor găsești aici.
la 11-08-2025 11:11 AM
@Michael1, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu instalarea?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor