07-08-2025 12:32 PM - editat 08-08-2025 11:07 AM
Bună ziua! Am facut upgrade de la fibra de 500 la cea de 1000.Când se vor face schimbările fizic? Gen suntem deja in data 7 , dată in care se factura inainte abonamentul vechi , iar schimbările au apărut deja de 2 zile in contul meu My Orange.Multumesc.
!!! EDIT !!! : Am testat seara când am ajuns acasă viteza prin fibra si am viteză de 918mb/s , deci schimbările au fost făcute de la 500 la 1000.Răsare intrebarea: De ce pe telefon ( conexiune wifi), rețea 5G, a rămas aceeași viteză de 300 mb/s ? Testat lângă router ca să excludem interferențe,ziduri etc.Telefonul fiind capabil de download 2000mb/s. 🤷🏻
la 11-08-2025 09:23 PM
După ce am facut research, gadgeturile mele inca folosesc wifi 5, de aici si viteza mica pe wifi , desi, pentru standardele wifi 5, 320mb/s prin wifi e destul de okay, iar pentru ce folosesc eu e deajuns ( confuzia a fost să am așteptări odată ce am facut upgrade la viteză ) routerul e capabil wifi 6, dar celelalte nu 🤔 ( încă ) .
la 07-08-2025 12:41 PM
Salutare!
Ca standard, activarea noii oferte se face cu o zi inainte de facturare. Data de facturare ramane aceeasi ca si pana acum.
Poti face un test de viteza? Asigura-te ca aparatura cu care faci testul poate depasi 500Mbps (ca sa fie treaba sigura).
la 07-08-2025 12:50 PM
304mb/s wifi 5G , testare pe telefon.Test facut la 7 dimineața,apoi am plecat la muncă.Schimbarile intra in vigoare,de obicei, dupa miezul nopții zilei precedente de facturare SAU in decursul zilei de facturare? 🤔
la 07-08-2025 12:54 PM
Nu ai posibilitatea de a face un test prin cablu?
la 07-08-2025 02:12 PM
De obicei ma trezesc (la propriu) cu modificarile facute. De obicei sunt facute pe parcursul zilei anterioare, tocmai ca in ziua facturarii sa fie, deja, implementate.
Cum zice si Mihai, daca poti face un test si pe cablu, ar fi perfect. La mine, de exemplu, telefonu meu se cam chinuie sa treaca de 300Mbps pe WiFi5, dar al sotiei depaseste 450Mbps prin WiFi6.
la 07-08-2025 12:45 PM
Salutare!
Încearcă să dai un restart routerului.
07-08-2025 12:51 PM - editat 07-08-2025 12:51 PM
Am dat deja............. 🤷🏻
la 07-08-2025 12:59 PM
@AndreiKrupacz, putem ruga și noi colegii să verifice. Ne poți oferi, te rog, codul de abonat?
la 07-08-2025 01:21 PM
Nu vreau sa alarmez lumea degeaba etc. Diseară după ce ajung acasă,voi reface testele, poate s.au făcut modificările intre timp.Dacă nu,voi suna la Serviciul Clienți pentru a rezolva Mulțumesc!
la 07-08-2025 01:22 PM
Mulțumesc și eu pentru răspuns. Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 07-08-2025 01:30 PM
Salutare!
De la următoarea dată de facturare îți va intra în vigoare.
Baftă!
la 07-08-2025 01:44 PM
Azi e acea dată...de aia am pornit acest topic.
la 07-08-2025 04:00 PM
La ce schimbări te aștepți? Ai făcut teste de viteză cu dispozitive compatibile și nu ai viteza în parametri? Ai luat și pachetul tv Premium?
la 07-08-2025 04:36 PM
Da,TV premium si fibra de 1000 vin la pachet.
304mb/sec nu cred că e fibra 1000 .Verific din nou diseară cand ajung acasă.
la 07-08-2025 04:47 PM
Trebuie să ai și dispozitive care suportă aceste viteze, iar la tv, trebuie să vezi dacă ți se deschid mai multe canale acolo unde ai ci+ introdus în tv.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor