la 29-06-2024 08:46 AM - editat ultima oară la 01-07-2024 08:35 AM de DanielaH
In August 2023 am achizitionat un router wifi pe care il foloseam la o casuta in Vama Veche pentru camerele de supraveghere, toate bune si frumoase, a mers perfect pana in aprilie 2024, cand acest router a inceput sa isi piarda stabilitatea pe reteaua electrica, nu de retea internet. Am sunat de 4 ori in call center, foarte amabili , mi au facut resetari, de retea(nimeni nu intelegea ca aparatul Huawei se oprea si se aprindea din electric), in final : mergeti in magazin ca se va inlocui aparatul( convorbiri inregistrate), merg in magazin in Mangalia: trebuie sa il trimitem in service si cei de acolo vor decide daca se inlocuieste( deja de vreo 2 luni plateam ceva de care nu beneficiam) . Dupa o săptămână sunt sunat si mi se spune ca aparatul nu are nimic si se va inlocui sim ul, merg la magazin sa iau aparatul, il aduc acasa, surpriza: aceasi problema! Probabil in service" specialistii" aia plictisiti cu aer de miliardari excentrici care ei lucreaza acolo ca sa mai treaca timpul nu ca ar avea nevoie de job, l au bagat in priza , s a aprins, " e bun domle" nu inlocuim. I am sunat ca vreau sa reziliez contractul si sa predau aparatul din moment ce de atatea luni platesc un serviciu de care nu beneficiez. Sunt sunat de un alt inteligent din call center: nu se poate, trebuie sa platiti daune contractuale...adica, nu scuze, nu haideti sa va inlocuim aparatul, ala mai facea si pe politistul: ati fost in magazin, cand, nu apare ca s a schimbat simul, mergeti in alt magazin( pai ba desteptule, alt magazin e la Constanța 60 de km, imi plateste Orange motorina si timpul?). In concluzie, fugiti de idiotii astia angajati la aceasta companie, adica nu va abonati la ei, ca o incurcati rau, si va pierdeti timpul si banii!!! Si ca sa fie totul ok: SC AGROMALL FRUIT TRADE SRL, DAVID BOGDAN, CUI RO45794912! PE SOCIETATE NU POTI FACE PLANGERE LA ANPC CA SE INCURCA DOMNII SI DOAMNELE DE ACOLO, NU MAI AU TIMP DE CAFEA SI REZOLVAT PROBLEME LA CUNOSTIINTE.
29-06-2024 10:31 AM - editat 29-06-2024 11:07 AM
Salutare!
Dacă este Huawei B 311, are el probleme de soft și este destul de instabil. Sunt destui prin Comunitate care se vaită.
De exemplu:
https://comunitate.orange.ro/t5/echipamente-%C8%99i-set%C4%83ri/nu-mi-merge-internetul-prin-router-b...
Sau:
https://comunitate.orange.ro/t5/internet-fix/probleme-router-b311/td-p/44226
Majoritatea au trecut la alt fel de router, gen B 525 sau 535, etc.
Nu prea ai ce să-i faci acelui router, din păcate, dar nimeni nu spune.
Eu îți spun din propria experiență, folosind peste 10 ani astfel de routere!
Dacă ai altfel de router, nu știu ce să zic, dar recomand ceea ce găsești la ei pe site, chiar dacă nu îl iei de la ei. În principal, ceea ce am recomandat mai sus!
Baftă!
Îți spun din propria experiență, că am avut mulți ani internet fix - mobil și totul depinde de router.
la 29-06-2024 10:53 AM
@davidbogdan82: Bun venit în Comunitate. Atât timp cât ai achiziționat personal routerul, iar de la Orange ai doar abonamentul de internet, îți recomand să schimbi echipamentul cu un router mai stabil și fără probleme de resetare periodică. Orange nu este vinovat că echipamentul utilizat de tine are defecțiuni. Dacă e achiziționat de la Orange atunci le soliciți înlocuirea cu un alt model, mai fiabil.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor