anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot să fac ping sau să mă conectez la IP-ul meu public (IP Fix)

Plătesc pentru IP Fix, dar de curând nu sunt în măsură să fac ping sau să mă conectez la IP -ul meu public și nici la Gateway (90.84.234.1).Conexiunea la orice alt server funcționează bine.

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Dacă intern (LAN sau WLAN) nu sunt probleme de funcționare, iar IP-ul alocat este unul FIX, atunci verifică din extern dacă sunt probleme de acces, atât ca IP cât și ca port-uri deschise (dacă ai/utilizezi). Înacest sens, poți accesa https://check-host.net/check-ping  pentru a verifica un ping de pe telefon. Din Windows e mai simplu, din fereastra de cmd. 

Astfel la rezultate negative înseamnă că nu mai ai acces din extern și clarifici acest aspect contactându-i telefonic sau chat: http://orange.ro/contact

Succes.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Salut @BackfieldFlint: Sunt necesare unele detalii. Acel Gateway al ORO nu te ajută cu nimic atât timp cât IPul extern nu e vizibil și accesibil din internet. DNSul nu e neapărat același ca format cu gateway-ul sau cu IP-ul alocat.

Așadar verifică IPul să fie ok, mai ales că menționai că este IP FIX, nu unul dinamic.

Nu sunt sigur cum aș verifica -o - Whatismyipaddress.com confirmă faptul că adresa IP este corectă, ci doar din anumite motive nu este accesibilă din afară chiar acum.A funcționat acum câteva zile, așa că nu sunt sigur ce s -a schimbat.

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Dacă intern (LAN sau WLAN) nu sunt probleme de funcționare, iar IP-ul alocat este unul FIX, atunci verifică din extern dacă sunt probleme de acces, atât ca IP cât și ca port-uri deschise (dacă ai/utilizezi). Înacest sens, poți accesa https://check-host.net/check-ping  pentru a verifica un ping de pe telefon. Din Windows e mai simplu, din fereastra de cmd. 

Astfel la rezultate negative înseamnă că nu mai ai acces din extern și clarifici acest aspect contactându-i telefonic sau chat: http://orange.ro/contact

Succes.

Mulțumesc, îi voi contacta

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Te așteptăm în Comunitate pe acest topic cu detalii despre faptul că ai reușit (sau nu) să clarifici /rezolvi problema. Numai bine.