la 06-12-2023 09:39 PM
Am inceput demersurile in luna August 2023 pentru a ma abona la serviciile de fibra optica la o casa construita in cartierul Tineretului din Sibiu, in cartier exista numai infrastructura Orange in prima prima luna am fost trimis de la departamentul ofertare la cel tehnic si inapoi singura informatie pe care reuseam sa o primesc a fost "sunt toate porturile ocupate, se poate suplimenta in 15 zile" , sa revin cu telefon sa verifica daca s-au suplimentat.
Am inceput sa intreb prin cartier si am auzit ca sunt vecini de cartier care asteapta de 4 ani suplimentarea porturilor.
Dupa multe telefoane am reusit sa inchei contract pentru internet si televiziune, bucuros ca nu trebuie sa mai sun din 15 in 15 zile sa verific daca au suplimentat porturile.
Ieri am m-am gandit sa sun sa vad daca a s-a schimbat ceva in legatura situatia respectiva, si stupoare, persoana de la call center imi spune caci contractul a fost anulat de cei de la tehnic ?! ... fara a ma anunta nimeni de situatia respectiva ?!
Nu stiu ce as putea face mai mult, ei sunt singurii furnizori de servicii din cartier, am in curte tub pentru fibra optica de la Orange.
Pe email am impresia ca nici nu citesc emailurile, primesc numai raspuns autoat "Va rugam sa reveniti cu un mesaj in care sa precizati numarul dumneavoastra de telefon sau codul de abonat Orange pentru a va putea putea raspunde solicitarii." , nu sunt client Orange ... incerc din rasputeri sa fiu, dar se pare ca toate canalele de informare sunt blocate.
06-12-2023 09:57 PM - editat 06-12-2023 10:04 PM
Salutare!
Te sfătuiesc să le trimiți un mesaj din secțiunea Contact ( Trimite -ne un mesaj) și poate ai mai mult noroc:
https://www.orange.ro/contact/
Mă gândesc că poate se gândește cineva că dacă au nevoie de clienți mai mulți, să suplimenteze acele porturi sau să pună alte odb-uri suplimentare.
Cel puțin așa ar fi logic.
Sper să ai mai mult noroc de data aceasta, cum spuneam .
Probabil că unui angajat plictisit i-a fost greu să facă în așa fel încât să solicite adăugarea de noi porturi sau chiar odb-uri suplimentare și a decis să închidă contractul. Mi se pare total aberant să ai potențiali clienți și să nu te zbați să rezolvi o problemă și să fie mai ușor să renunți la ei!
Succes!
07-12-2023 10:16 AM - editat 07-12-2023 10:22 AM
Daca acest contract a fost anulat sau desfiintat de cei de la tehnic, si dupa cum ziceai, nu esti client Orange, nu poti numai sa refaci un contract de la inceput, sau cel putin eu asa cred. Poti merge intr-un magazin Orange sau poti suna la 0374300300, apoi 1-1-1-0, si poti intreba daca e nevoie sa refaci contractul. Eu zic ca trebuie sa dai de persoana potrivita, e imposibil sa nu se rezolve pana la urma
07-12-2023 11:48 AM - editat 07-12-2023 11:48 AM
Docamdata simt ca joc un joc vechi din anii 90 in care opacitatea, comoditatea, lipsa procedurilor sau lipsa de profesionalism ma obliga sa incep jocul din nou. Am contactat mai multi furnizori de servicii de fibra optica unde am reusit sa vorbesc cu persoane competente / capabile care chiar au intiat discutii cu autoritatiile locale pentru a-si extinde reteaua in cartier. In schimb la Orange care au infrastructura implementata si carora le-ar fi cel mai usor sa suplimenteze porturile opacitate maxima ... nu reusesti sa treci de level 1 "customer support" care nu au putearea nici macar sa faca o solicitare de adaugare noi porturi.
Daca ei anuleaza contractele si nu inregistreaza cereri nu inteleg cum ar putea avea loc suplimentarea de porturi neavand o situatie cu necesarul?
07-12-2023 12:11 PM - editat 07-12-2023 12:12 PM
Incearca sa le scrii pe chat-ul Djingo sau prin formularul de contact, ambele disponibile la adresa www.orange.ro/contact, dar scrie-le astfel incat sa priceapa ca nu esti client Orange, ci vrei sa devi. Da-le si adresa unde doresti sa se faca instalarea si explica-le detaliat ce se petrece. Daca nici asa nu se rezolva, nu vei avea de ales decat sa contactezi un alt furnizor.
Totusi, eu cred ca se va rezolva, deoarece mesajele trimise prin formularul de contact sunt, de obicei, analizate mai amanuntit, iar probleme tind sa se rezolve mai usor astfel.
In special daca scrii prin formularul de contact, cererea ta va fii adresata departamentului potrivit, in cazul tau probabil este departamentul tehnic.
la 11-12-2023 01:00 PM
Dani, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 11-12-2023 11:09 PM
Am luat legatura, astept un nou contract ... sa sperem ca nu va fi anulat si acesta, voi reveni dupa ce se rezolva problema.
la 12-12-2023 09:19 AM
Mulțumim penrtru răspuns. Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 11-01-2024 01:47 PM
Update, nici o modificare a ramas sa mai sun peste 15 zile sa reluam procesul, nimeni nu stie de ce nu se suplimenteaza porturile.
Istoric :
29.08.2023 - primul contract ... inchis fara motivare
08.12.2023 - contract nr 2 - ignorat de cei de la tehnic
15.12.2023 - contract nr 3 - pe data de 08.01.2024 am sunat si mi-au zis ca dureaza mai mult, dar ar fi bine sa rerfacem contractul ca e mai rapid.
08.01.2024 - contract nr 4 - astazi (11.01.2024) am fost sunat de Operatorul Orange sa ma intrebe care e starea contractului. I-am spus ca nu s-a intamplat nimic. A revenit dupa ce s-a informat la tehnic sa-mi spuna ca nu sunt porturi libere, sa mai revin sa ma interesez daca s-au suplimentat porturile sau s-a eliberat un port. (o sugestie a fost sa caut o echipa de instalare sa ii intreb de ce nu suplimenteaza porturile)
Nu vad nici o solutie problemei.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor