la 07-04-2025 07:21 PM - editat ultima oară la 08-04-2025 08:30 AM de DanielaH
Buna seara! Luna trecuta am fost informat telefonic (cred) ca , compania Nextgen cu care aveam (sau inca mai am din ce o sa vedeti in continuare) contract (internet si televiziune) va fi preluata de compania Orange , iar serviciile de internet si televiziune vor fi migrate ( cred ca acesta este termenul) de la Nextgen spre Orange , iar vechiul contract Nextgen va fi reziliat , la migrare. In 25 martie am primit factura Orange pe care apare facturata perioada 12 - 25 martie (tv si internet). Am platit factura respectiva. Astazi 7 aprilie am primit pe e-mail factura de la Nextgen ( care a fost preluat de Orange !!! ) pe luna aprilie. Nu stiu daca am fost inteles , dar as dori daca ati inteles ce am vrut sa spun, sa ma lamuriti si pe mine de ce am doua facturi din moment ce Nextgen a fost preluat de Orange. Multumesc frumos si scuze inca o data daca nu am fost prea explicit. Seara placuta!
la 10-04-2025 09:14 AM
Buna dimineata. Am fost a doua zi la o locatie Nextgen si mi s-a spus ca deoarece am facut un contract nou cu Orange telefonic (?) nu am beneficiat de ,,programul de migrare" , iar contractul vechi cu Nextgen nu a fost reziliat ( de aceea am primit factura Nextgen in continuare fara a-mi fi oferite servicii de net si cablu din data de 12 martie cand a fost instalata fibra de la Orange). Am facut cerere de reziliere cu Nextgen, am platit factura venita pe Nextgen (aprilie !) 91 RON. O zi buna!
la 07-04-2025 08:39 PM
Salutare!
Compania Nextgen, este în portofoliul Orange. Tu trebuie să le scrii celor de la Orange că ți s-a trimis email ( eventual pui și dovada) și de aceea ai migrat către Orange.
Le scrii din aplicația My - Altele ( cele 3 punctulețe din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Ai posibilitatea să îi contactezi și prin una dintre metodele de aici .
Și eu am migrat de la tv satelit și net fix 4g la fibră, iar o lună mi-au mai venit facturi pentru vechile servicii.
Sper să clarifici cât mai repede și totul să fie bine!
Succes!
07-04-2025 08:40 PM - editat 07-04-2025 08:45 PM
Salutare,
Cel mai bine contactezi ambele companii pentru clarificarea situatiei. Trebuie văzut dacă factura sa emis din greșală (sa emis automat) sau trebuie plătită.
Recomandat ar fi să-i contactezi telefonic pe timpul zilei când poți fi transferat catre departamentul abilitat.
https://www.orange.ro/contact/
https://www.next-gen.ro/contact.html
Te așteptăm cu un răspuns oficial ce ar putea ajuta și alți clienți aflați în situația ta.
la 09-04-2025 09:18 AM
@ova1313, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația cu factura?
la 10-04-2025 09:14 AM
Buna dimineata. Am fost a doua zi la o locatie Nextgen si mi s-a spus ca deoarece am facut un contract nou cu Orange telefonic (?) nu am beneficiat de ,,programul de migrare" , iar contractul vechi cu Nextgen nu a fost reziliat ( de aceea am primit factura Nextgen in continuare fara a-mi fi oferite servicii de net si cablu din data de 12 martie cand a fost instalata fibra de la Orange). Am facut cerere de reziliere cu Nextgen, am platit factura venita pe Nextgen (aprilie !) 91 RON. O zi buna!
la 10-04-2025 09:18 AM
Mulțumim mult pentru feedback. Mă bucur că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor