la 10-02-2025 02:38 PM
Buna ziua, mama mea a depus o cerere de reziliere a contractului de televiziune pe 25.11.2025, a asteptat conform instructiunilor ca in 11 zile de la depunerea cererii cineva sa o contacteze in vederea predarii echipamentului. In afara de doua mesaje SMS ca s-a inregistrat cererea de reziliere in 25.11.2024 nu am mai primit nicio notificare cum ca a fost reziliat contractul. Bineinteles ca nu a contactat-o nimeni sa predea echipamentul ba mai mult ii vin in continuare facturi de plata. Stie cineva cum se procedeaza in astfel de situatii, la telefon nu raspunde niciun operator, e imposibil sa vorbesti cu cineva....
la 10-02-2025 03:31 PM
Salut!
Unde a fost depusă cererea? Are un număr de înregistrare?
la 10-02-2025 03:51 PM
Buna, cererea a fost depusa in data de 25.11.2024 la sediul Orange Shop din Bd. Nicolae Balcescu nr. 3-5 si are nr. de inregistrare 10873268454.
la 10-02-2025 03:58 PM
Mulțumesc pentru răspuns. Recomandarea noastră este ca mama, ca titulară de contract, să ia legptura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți sau să verifice din nou în magazin.
Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor