anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Fara internet de 6 zile

AlexH92
Vizitator

Salutare! 

Dupa cum spune si subiectul, sunt fara internet din data de 27.11.24. De miercurea trecuta tot incerc rezolvarea problemei, prin sunat la 300 si mers in magazinele Orange si tot nimic. Am LOS aprins cu lumina rosie, deci clar am fibra intrerupta pe undeva si este nevoie de interventie, vecinii au tot de la Orange si le functioneaza. Problema in cazul meu, din spusele celor de la 300, ar fi ca Dep. Tehnic din cauza unei probleme, nu primesc ticketele pentru vizite in teren, si din cauza asta sun zilnic de cateva ori, deschid sesizare si mi se spune..”asteptati telefonul celor de la tehnic”, telefon ce de 6 zile nu vine. Aveti idee, exista ceva problema pe partea asta sau doar incompetenta si nepasare? 

5 Răspunsuri 5

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

Ar trebui sa faci și o sesizare scrisă prin formularul de contact.

https://www.orange.ro/contact/ 

Nu este un lucru normal având în vedere că poți fi transferat către departamentul tehnic în timpul convorbirii.

Eu nu cred că o problema legata de tickete (care este cunoscuta) poate afecta atât de tare rezolvarea problemei.

Ai dreptul și la compensații, însă nu cred că acest lucru este cel mai important in acest moment.

Am facut si sesizare scrisa, chiar acum. Compensatii nu ar conta acum, mi-au dat si compensatii dar cum le-am spus si lor, prefer sa-mi functioneze serviciile pentru care platesc…mi se pare absurd ca de 6 zile nici macar nu am fost sunat pentru programarea vizitei de catre un tehnician.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare,

Mă gândesc că nu a fost ceva bine sincronizat, dar poate se rezolvă treaba zilele viitoare.

Cel puțin așa ar fi trebuit! Mă gândesc că au fost probabil ceva nesincronizări din cauza Zilei Naționale.

Ia-ți ceva de back-up ( un prepay cu net mult sau nelimitat) și vezi ce se întâmplă!

Eu zic să-i contactezi din nou și să le spui că aștepți de mult timp, poate rezolvă mai repede.

Sper să se rezolve cât mai repede!

Oricum, e destul de neplăcut ceea ce se întâmplă.

Baftă!

Shadow1
Explorator

Din cauza asta nu recomand Orange, pt suportul tehnic precar pe partea de servicii fixe. La digi mereu am avut echipa la mine acasă în maxim o ora de la sesizare inclusiv duminica la ora 20 au venit odată sa rezolve. La Orange durează câteva zile rezolvarea problemelor din păcate

Revin maine cu update, dar ma indoiesc ca voi fi sunat, maine se fac 7 zile de cand sunt fara internet si TV. Am cerut si rezilierea contractului, poate cand ma suna in legatura cu asta si intreaba de ce, se misca mai repede.